پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پیام استاندار کرمان به مناسبت موفقیت مذاکرات هسته ای

پیام استاندار کرمان به مناسبت موفقیت مذاکرات هسته ای





۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۱۹

پیام استاندار کرمان به مناسبت موفقیت مذاکرات هسته ای

حجت الا سلام والمسلمین دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیات
کسب موفقیت بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات نفس‌گیر هسته‌ای و اثبات حقانیت نظام اسلامی در پیشبرد اهداف صلح‌آمیز هسته‌ای و شکسته شدن تحریم‌های ظالمانه و ناعادلانه بین‌المللی علیه ایران، ذائقه ملت ایران را شیرین کرد.
بدون تردید این موفقیت که با تلاش خستگی ناپذیر تیم مذاکره کننده هسته ای ، در سایه تدابیر هوشمندانه حضرتعالی و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حاصل شد همچون برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید. کسب این موفقیت بار دیگر نشان داد که انتخاب آگاهانه ملت ایران در تعیین سرنوشت خود می تواند حماسه ساز رویدادهای بزرگ باشد.
اینک که مراحل جدیدی پیش روی توسعه و آبادانی ایران عزیز گشوده شده امید است در سالی که مزین به شعار « دولت و ملت، همدلی و همزبانی» است در سایه این همدلی و همزبانی متقابل، ایران عزیز هر روز بالنده‌تر از گذشته راه‌های سعادت و تعالی را بپیماید. اینجانب موفقیت دستگاه دیپلماسی کشور در مذاکرات هسته ای را که حاصل انتخاب یک سیاست منطقی و براساس همدلی و همزبانی با تدبیر و اعتدال برای حفظ حقوق ملت ایران بود، به رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرتعالی، تیم مذاکره کننده هسته ای و ملت شریف و سرافزار ایران تبریک می گویم و امیدوارم این گام، آغازی بر پیشرفت های بیشتر و ایجاد آینده ای به دور از تنش های بین المللی برای کشور عزیزمان ایران اسلامی باشد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *