پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۴۶

صعود ساحلی بازان ایران به تاخیر افتاد
تیم ملی فوتبال ساحلی در دومین مسابقه خود در جام جهانی ساحلی در یک بازی نزدیک با نتیجه 4 بر 3 مغلوب برزیل شد. در شرایطی که ایران که در بازی اول از سد تیم قدرتمند اسپانیا گذشته بود، موقعیت خوبی برای پیروزی برزیل داشت در نهایت مغلوب این تیم بزرگ شد. گل های ایران در این مسابقه توسط امیر اکبری (2 بار و محمد احمدزاده به ثمر رسید. تیم ایران با این شکست 3 امتیازی باقی ماند. جالب اینکه ایران تا دقیقه 5 سه گل وارد دروازه برزیل کرد اما در ادامه گل های برزیل توسط ژاویر، بوکینوا و مائوریسینیو از ایران پیش افتاد و توانست برتری خود را حفظ کند. ایران امروز سه شنبه مقابل مکزیک قرار خواهد گرفت که این مسابقه باید با پیروزی تیم ملی به اتمام برسد. نمایش بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی برای هواداران راضی کننده بود و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم که تماشاچی این بازی بود، از نمایش ملی پوشان ابراز رضایت کرد. تیم ملی که ایران که می توانست در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی بکشاند، با این شکست قابل قبول همچنان به صعود امیدوار است.

ورزش همگانی کم هزینه ترین ورزش هاست
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سیاست ها در این زمینه باید به سمتی رود که ورزش در سبد خانواده ها قرار گیرد، بچه ها می توانند با ورزش اخت شوند و این مهم در زندگی آنها به عنوان یک اصل ماندگار شود.محمود محمودی نیا پیرامون اختصاص بند ۴۴ از برنامه ششم توسعه به توسعه تربیت بدنی و ورزش همگانی اظهار داشت: ورزش همگانی یعنی ورزش برای همه، سیاست ها در این زمینه باید به سمتی رود که ورزش در سبد خانواده ها قرار گیرد ، بعضی وقتها ورزش هایی را که برای سنین پایین برنامه ریزی می کنیم می تواند رویکرد همگانی داشته باشد. وی افزود: بچه ها می توانند با ورزش اخت شوند و این مهم در زندگی آنها به عنوان یک اصل ماندگار شود. محمودی نیا خاطر نشان کرد: باید بینش و نگرش آحاد جامعه را تغییر دهیم و حرکت های ورزش همگانی بصورت خود جوش و بین گروه های مختلف و خانواده ها شکل بگیرد.

مسابقه کاراته جام رمضان در کرمان برگزار می شود
رییس انجمن کاراته کارگران استان کرمان گفت: یک دوره مسابقه کارته جام رمضان بین فرزندان کارگران و سایر کاراته کاهای استان برگزار می شود.
محسن رشیدی نژاد افزود: انجمن کاراته کارگران استان یک دوره مسابقه کاراته جام رمضان در روز سه شنبه هفته جاری (23 تیر) در سالن شهدای کارگر بین فرزندان کارگران و سایر کاراته کاهای استان با همکاری دانشگاه پیام نور کرمان برگزار می کند.
وی ادامه داد: این مسابقات در کلیه رده های سنی و در دو فرم کاتا و کومیته برگزار می شود.
رشیدی نژاد تصریح کرد: هدایایی توسط مسوولین اداره کار، تعاون و امور اجتماعی و دانشگاه پیام نور به قهرمانان این مسابقات اهدا می شود.
رییس انجمن کاراته کارگران استان کرمان خاطرنشان کرد: مسابقات افراد زیر 14 سال ساعت 17.30 لغایت ساعت 20 و افراد بالای 14 سال ساعت 20.30 تا ساعت 23 امروز انجام می شود.

درخشش دونده کرمانی در مسابقات کشوری
یکی از اتفاقات جالب توجه مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی کشورمان درخشش فوق العاده محمدحسین ابارقی در دوی۲۰۰ متر بود.
محسن اکبرپور مربی محمد حسن ابارقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمان با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی دو و میدانی شب گذشته در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار شد که در دوی 200 متر ابارقی با پشت سرگذاشتن همه رقبا موفق به کسب عنوان نخست شد.
وی افزود: مسابقات بخش 200 متر را باید حساس ترین مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی دانست و خوشبختانه محمدحسین ابارقی با ثبت رکورد 20 ثانیه و 65 صدم ثانیه علاوه بر کسب عنوان نخست انتخابی توانست نفراتی همچون حسن تفتیان و مهدی زمانی را پشت سر بگذارد .
اکبرپور خاطرنشان کرد: این عنوان نتایج تلاش و زحمات ابارقی است و بدون شک وی با در پیش گرفتن این روند به زودی به یکی از بهترین های دوومیدانی ایران تبدیل می شود گفتنی است براساس تصمیم کمیته نفرات برتر مسابقات انتخابی عازم مسابقات جام کازانف در قزاقستان خواهند شد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *