پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مس کرمان آماده تر از همیشه

مس کرمان آماده تر از همیشه





۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۴۲

مس کرمان آماده تر از همیشه

آرتا منهاجی کمک مربی فصل قبل مس که در نیم فصل دوم در کنار اکبر میثاقیان هدایت تیم مس را برعهده داشتند، در تیم مس ماندگار شد و در این فصل نیز برروی نیمکت مس به عنوان مربی خواهد نشست.
دکتر حمیداوی نیز که پیش از این سابقه‌ی همکاری با وینگو بگویوچ را داشته است نیز در این فصل در کادر فنی تیم مس کرمان حضور خواهد داشت.
لازم به ذکر است ظرف روزهای آتی کادر فنی تیم مس با حضور مربی کرمانی و مربی دروازه‌بان‌ها کامل‌تر نیز خواهد شد.
در حالی که کار تمدید قرارداد با بازیکنان مد نظر فصل قبل ادامه دارد، تمرینات تیم مس با حضور بازیکنان رده‌های سنی و منتخب کرمان از عصر امروز در زمین اختصاصی مس آغاز خواهد شد.
وینگو بگوویچ، سر مربی سابق تیم فوتبال مس رفسنجان نیز که به تازگی هدایت مس کرمان را بر عهده گرفته است، مس کرمان را تیمی با امکانات لیگ برتری خواند و در این خصوص گفت: من با مس می خواهم با یک انگیزه بزرگ به لیگ برگردم. این تیم امکانات لازم را برای صعود به لیگ برتر دارد و من با وجود تمام سختی ها یی که در لیگ یک هست می خواهم با این تیم به لیگ برتر صعود کنم.
بگوویچ خاطرنشان کرد: من با مس رفسنجان موفق شدم تا مرحله پلی اف بالا بیایم و بهترین نتایجی تاریخ این تیم را کسب کنم ولی در کل برای اینکه در کار مربیگری ام چالش داشته باشم تصمیم گرفتم که برای فصل دیگر به مس کرمان بپیوندم.
وی ادامه داد: این فصل دوازدهمین سال حضور من در ایران است و واقعا در این سالها خاطرات خوبی از ایان دارم دیگر خودم به عنوان یک شهروند ایرانی محسوب می شوم و ایران کشور دوم من است. ایران دارای تاریخ بزرگی است و در طول سالهایی که در ایران بودم هیچ وقت مشکلی نداشتم و همیشه در هر تیمی که بودم به من کمک شده تا احساس غربت نکنم.
وینگو افزود: بهترین خاطرات من در فولاد است. بعد از آن در باشگاه پرسپولیس هم تجربیات خوبی کسب کردم . همینطور در پاس همدان، آلومینیوم هرمزگان، تیم ملی امید و مس رفسنجان. هر کدامشان خاطرات خوبی برای من به جا گذاشت. به هر حال به قول ایرانی ها زندگی بالا و پایین دارد و برای همین هم در همه این سالها من تجربه کسب کردم و از همه آنها به عنوان خاطرات خوب یاد می کنم.
او در پایان گفت: بر نامه من این است که برای فصل آینده بتوانم بیشتر از جوانان کرمانی بهره ببرم برای همین هم لیستی به باشگاه مس داده ام و به زودی با این تیم کارم را شروع می کنم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *