پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۱۹

کاهش 17 درصدی مصرف نفت گاز در کرمان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: مصرف فرآورده نفت گاز این منطقه در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد کاهش داشته است. به گزارش ایرنا جعفر سالاری نسب افزود: 350 میلیون و 560 هزار لیتر فرآورده نفت گاز در 93 روز آغازین سال جاری توزیع شده است. وی گفت: 240 میلیون و 646 هزار و 500 لیتر از این حجم در بخش حمل و نقل مصرف شده است. وی با اشاره به اینکه مقدار ذکر شده بدون لحاظ کردن مصرف نیروگاهی است خاطرنشان کرد: در بخش حمل و نقل موفق به کاهش 21 درصدی مصرف نفت گاز در 93 روز ابتدای سال جاری نسبت به سال گذشته شده ایم. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: بازدیدهای میدانی و منظم از مصرف کنندگان عمده و جزء، کنترل شبانه روزی مجاری عرضه، بهره برداری از جایگاه شرکتی شماره دو و اجرایی کردن جدول شماره چهار از مهمترین دلایل کاهش مصرف نفت گاز در استان کرمان بوده است.

اهدای اعتبارنامه های هیات مدیره جدید کاردان‌های فنی ساختمان
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان اعتبارنامه های هیات مدیره جدید کاردان‌های فنی ساختمان را اعطا کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان خداداد مقبلی در این آیین که با حضور تعدادی از مسولان و اعضای هیات مدیره کانون کاردان‌های فنی ساختمان در سالن اجتماعات ساختمان شماره دو این اداره کل برگزار شد، گفت: فلسفه حضور و وجود کانون کاردانها و دوستانی که در حوزه کاردانها کار می کنند بسیار صحیح و اصولی است. وی با بیان این که کانون کاردانهای فنی ساختمان در کشورهای دیگر در حال اجر است، گفت: این افراد کوله باری از تجربه هایی هستندکه در میدان های اجرا کسب کرده‌اند و بازوی پر توان حوزه کارشناسی هستند. مقبلی با اشاره به این که برخی از اساتید دانشگاه در حوزه اجرا نیستند و آموزش های آنها تئوری است، گفت: فلسفه وجودی کاردانها با توجه به تجربیاتی که دارند صحیح است و با کسب تجربه به عنوان بازوی قوی اجرایی در کنار مهندسان ما کار می کنند.

تقسیط بدهی عوارض و خدمات شهری در کرمان
مدیر اداره درآمدهای عمومی شهرداری کرمان از تقسیط بدهی عوارض، بهای خدمات شهری و جرایم دیرکرد در کرمان خبر داد. به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمان سید علی موسوی افزود: بدهی های عوارض و بهای خدمات شهری قابل تقسیط است و تا مبلغی شهرداران مناطق اختیار دارند، امکان تقسیط وجود دارد. وی گفت: پیش از این، تقسیط بدهی های عوارض و بهای خدمات شهری به عهده کمیسیون ماده 77 بود اما به دلیل طولانی شدن روند کار و معطلی شهروندان، مجلس شورای اسلامی اختیارات را به شوراهای اسلامی شهر واگذار کرد تا دستورالعمل نحوه تقسیط را تهیه و به شهرداران ابلاغ کنند. وی گفت: این دستورالعمل در شورای اسلامی شهر کرمان تهیه شد و در اختیار شهرداری کرمان قرار گرفت و طبق آن، تقسیط بدهی تا سقفی به شهرداران مناطق و مبالغ سنگین به شهردار مرکز واگذار شده است. وی بیان کرد: شهروندان برای پرداخت عوارض خودرو و بهای خدمات شهری مشاغل باید به اداره کل درآمدهای شهرداری واقع در خیابان فلسطین، چهارراه ابن سینا مراجعه کنند.

همکاری بیش از 80 درصد مشترکین کشاورزی با برق جنوب
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، مجتبی ثمره رییس گروه مدیریت مصرف این شرکت با بیان این مطلب که در سال 94 تاکنون 84 درصد از مشترکین کشاورزی این شرکت تفاهم نامه همکاری در پیک تابستان سال جاری را امضا نموده اند، افزود: در صورتیکه مشترکین کشاورزی، همکاری لازم را در سال جاری با صنعت برق داشته باشند با توجه به دستورالعمل های مربوطه هیچ مبلغی بابت صورت حساب برق مصرفی خود پرداخت نمی نمایند و پاداش نیز به این مشترکین تعلق خواهد گرفت. وی در ادامه تصریح کرد:در سال 93 با جلب مشارکت کشاورزان جهت همکاری با صنعت برق در ایام تابستان ، 127 مگاوات از پیک مصرفی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان کاهش پیدا کرد و همچنین مبلغ 290 میلیون تومان به کشاورزان همکار در این طرح پرداخت گردید. ثمره در پایان گفت: در راستای قدردانی از مشترکینی که با پرداخت به موقع بهای برق مصرفی خود در سال 93 اقدام نموده اند شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با اهدا نیم سکه بهار آزادی و لوح تقدیر مراتب تقدیر و تشکر از این مشترکین را به عمل آورده است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

جنگل‌ها در تب

«پیام‌ما» از کنفرانس صیانت از منابع‌ طبیعی و محیط زیست گزارش می‌دهد

جنگل‌ها در تب

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *