سایت خبری پیام ما آنلاین | پیکان- مس، بازی مجدد پلی آف فوتبال

پیکان- مس، بازی مجدد پلی آف فوتبال





۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸

پیکان- مس، بازی مجدد پلی آف فوتبال
در پی اعلام رای کمیته استیناف در خصوص حضور تیم فوتبال پیکان تهران در مسابقات لیگ برتر و سقوط تیم فوتبال راه آهن سبب شد تا شبهاتی در مورد برگزاری مجدد پلی‌اف لیگ برتر بوجود بیاید. پیکان- مس بازی مجدد پلی آف فوتبال به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، طی یکی دو روز گذشته و در پی اعلام رای کمیته استیناف در خصوص حضور تیم فوتبال پیکان تهران در مسابقات لیگ برتر و سقوط تیم فوتبال راه آهن سبب شد تا مسئولان تبم مس کرمان به بازی پلی ،این تیم با استقلال صنعتی خوزستان معترض شوند در خصوص این موضوعات و حواشی اظهار نظر مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه مس را می‌خوانید:
میثاقیان: به دنبال احقاق حق هستیم، هنوز قراردادی برای فصل آینده با مس نبسته‌ام سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در خصوص حواشی و اعتراض تیمش به بازی پلی آف و برگزاری بازی مجدد با پیکان خبر داد.
اکبر میثاق گفت: اگر رای صادر شده به گونه‌ای باشد که بازی‌های تیم راه آهن که از بازیکن خاطی “موتومبا” استفاده کرده است ۳ بر ۰ اعلام شود و پیکان در رتبه چهاردهم لیگ برتر قرار بگیرد باید در پلی آف با تیم ما بازی کند. وی در ادامه تصریح کرد: اگر قرار است قانون اجرا شود باید برای تیم ما هم اجرا شود وقتی پیکان را به لیگ بر می‌گردانند پس باید بازی پلی آف مجدد هم برگزار کنند. بازی مس و استقلال خوزستان با توجه به این رای ابطال شده و مس باید با تیمی که به پلی آف می‌رسد بازی مجدد برگزار کند قطعا بازیکنان ما آماده انجام این بازی هستند چرا که حدود چهار هفته از آخرین بازی ما در پلی آف می‌گذرد و در این فرصت کم توان خود را برای انجام بازی حفظ کرده‌اند. سرمربی مس کرمان اضافه کرد: از رای قطعی مطلعم و امیدوارم حقی از تیم ما ضایع نشود در خصوص قرار‌داد هم باید بگویم برای فصل آینده با مس به توافق نرسیدم، اما همچنان خواهان حضور در این تیم هستم و دوست دارم باز هم با مس کرمان همکاری کنم، اما واقعیت این است که هیچ قراردادی با باشگاه مس امضا نکره‌دام.
مس باشگاهی حرفه‌ای است که هر مربی خواهان حضور در این باشگاه است،اگر در حال حاضر هرگونه صحبت یا عقد قراردادی را با مسی‌ها تکذیب می‌کنم به این معنا نیست که در فصل آینده نمی‌خواهم با مس کار کنم بلکه مسئولان باشگاه تا کنون از من برنامه‌ای نخواسته‌اند و من هم از چند باشگاه پیشنهاد دارم.
پورکیانی: از اعتراض مسی‌ها بی‌خبرم، با صلاحیت و لیاقت در لیگ برتر ماندیم
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان از آمادگی تیمش جهت حضور در لیگ برتر خبر داد. علی پورکیانی گفت: از حواشی باشگاه مس پیرامون اعتراض به برگزاری بازی مجدد پلی‌‌ اف بی‌خبرم و دوست ندارم وارد حاشیه شوم ما با اقتدار در پلی‌آف بازی کردیم و اگر بازی را از دست می‌دادیم باید در لیگ دسته اول بازی می‌کردیم. رقابتی سالم و تماشاگر پسندی را انجام دادیم و تمریناتمان را برای حضور مقتدرانه در فصل ۹۳-۹۴ آغاز کردیم.
وی در خصوص تمرینات آماده سازی تیمش اظهار داشت: اردوی آماده سازی را جهت حضور در لیگ برتر پانزدهم از ۱۴ تا ۲۵ تیر ماه در شهرستان بروجرد شروع می‌کنیم و قصد داریم نفرات مورد نظر تیم را جذب کنیم و در این اردو دیدارهای تدارکاتی هم انجام دهیم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *