پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۲۷

اصلاح بیش از 330 کیلومتر از شبکه های برق استان کرمان
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: در راستای کاهش تلفات شبکه های برق و خدمت رسانی مطلوب تر به مشترکین تحت پوشش این شرکت، بیش از 330 کیلومتر از شبکه های فشار متوسط و ضعیف در سه ماهه نخست سال 94 اصلاح شدند. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان محسن قراچه داغی روز شنبه افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از230 گروه کاری در شهرستان های مختلف با یکدیگر همکاری کرده اند تا با اصلاح شبکه های برق و کاهش تلفات به پایداری بیشتر شبکه های برق کمک کنند. وی خاطرنشان کرد: هدف مجموعه صنعت برق کشور تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین است و همکاران ما با تمام توان، تلاش می کنند تا این هدف را محقق نموده و خاموشی های ناخواسته را به حداقل ممکن برسانند. وی ادامه داد: این مهم را می توان در گسترش گروه خط گرم در شهرستان های کرمان و رفسنجان و استفاده بهینه از سیستم اتوماسیون موجود در مرکز دیسپاچینگ این شرکت شاهد بود. قراچه داغی اظهار کرد: مشترکین می توانند با رعایت الگوی صحیح مصرف نقش مهمی در کاهش پیک بار و جلوگیری از وارد آمدن خسارت به شبکه های برق ایفا کنند. وی تاکید کرد: عدم رعایت حریم، سالانه جان تعدادی از مشترکین صنعت برق کشور را می گیرد که از تمامی مشترکین می خواهیم با رعایت حریم قانونی شبکه های برق از بروز حوادث ناگوار برق گرفتگی پیشگیری کنند.

زلزله گلباف کرمان را لرزاند
زلزله ای به بزرگی سه و پنج دهم ریشتر روز شنبه بخش گلباف از توابع شهرستان کرمان را لرزاند. بنا به اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری، این زمین لرزه در ساعت 6 و 41 دقیقه و 43 ثانیه صبح شنبه و در عمق 10 کیلومتری زمین اتفاق افتاد. موقعیت مرکز این زلزله در عرض 30.023 شمالی و 57.653 شرقی گزارش شده است. بخش گلباف در جنوب شرق کرمان قرار دارد و فاصله آن با مرکز استان 110 کیلومتر است.

بروات بم لرزید
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، زلزله‌ای به بزرگی چهار ریشتر ساعت 11 و 30 دقیقه و 46 ثانیه پنج شنبه 18 تیرماه شهر بروات بم را در عمق 16 کیلومتری زمین لرزاند. این زمین‌لرزه در موقعیت 28.97 شمالی و 58.30 شرقی زمین رخ داد و فاصله آن 13 کیلومتری بروات، 14 کیلومتری بم و 38 کیلومتری نرماشیر گزارش شده است.

توسعه فضاهای ورزشی باعث کاهش معضلات اجتماعی می شود
فرماندار جیرفت گفت: هر اندازه فضاهای ورزشی توسعه یابد به همان میزان معضلات اجتماعی کاهش می یابد زیرا اوقات فراغت جوانان هدفمند می شود. به گزارش ایرنا احمد امینی روش افزود: در راستای تاکید استاندار کرمان، سند ورزش شهرستان باید برای یک چشم انداز حداقل 10 ساله تهیه و برنامه ها بر اساس این سند اجرا شود. وی تصریح کرد: امروز دشمن با راه اندازی جنگ نرم سعی دارد جوانان را نسبت به ارزش های اسلامی بی انگیزه کند اما ما باید با کشاندن جوانان به میادین ورزشی و هدفمند کردن اوقات فراغت آنها، این فرصت را از دشمن بگیریم. فرماندار جیرفت گفت: در دو سال گذشته به منظور توسعه و بازسازی فضاهای ورزشی اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده که تعمیر و تجهیز سالن ورزشی شهیدان زحمتکشان با دو میلیارد و 500 میلیون ریال، تجهیز خانه کشتی با یک میلیارد و 800 میلیون ریال، روشنایی ورزشگاه تختی با یک میلیارد و 600 میلیون ریال از جمله این فعالیت هاست.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *