پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | برای تبادلات کشاورزی صورت می‌گیرد؛ حضور ۱۰۰ سفیر در جشنواره فرهنگی اقتصادی

برای تبادلات کشاورزی صورت می‌گیرد؛ حضور ۱۰۰ سفیر در جشنواره فرهنگی اقتصادی





۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۱۱

برای تبادلات کشاورزی صورت می‌گیرد؛
حضور ۱۰۰ سفیر در جشنواره فرهنگی اقتصادی
دبیر جشنواره فرهنگی اقتصادی استان کرمان گفت: مهمانان خارجی زیادی از جمله ۱۰۰ سفیر به این جشنواره دعوت شده که فرصت بسیار خوبی را برای تبادلات کشاورزی با کشورهای آنان فراهم می‎آورد. یاسر سلیمانی در جلسه برنامه‎ریزی جشنواره فرهنگی اقتصادی استان کرمان اظهار داشت: این جشنواره در بخش‎های مختلفی به ویژه کشاورزی فعالیت می‎کند تا ظرفیت ناشناخته آن به نحو احسن معرفی شود. وی نمایشگاه، سمینار تخصصی و کارگروه فرصت‎های سرمایه‎گذاری را از جمله بخش‎های ویژه کشاورزی در جشنواره دانست و بیان داشت: در جشنواره فرهنگی اقتصادی استان کرمان بیش از یک هزار و ۲۰۰ شرکت‎ قوی اقتصادی کشور حضور دارند. سلیمانی با بیان اینکه این جشنواره به ریاست استاندار کرمان برگزار می‎شود، تصریح کرد: مهمانان خارجی زیادی از جمله ۱۰۰ سفیر به این جشنواره دعوت شده که فرصت بسیار خوبی را برای تبادلات کشاورزی با کشورهای آنان فراهم می‎آورد. دبیر جشنواره فرهنگی اقتصادی استان کرمان با اشاره به ظرفیت رسانه‎ای گسترده در جشنواره گفت: این برنامه توسط سه شبکه تلویزیونی به نحو بسیار مناسب پوشش داده می‎شود. وی افزود: با توجه به نگاه مدیریتی در سطح استان و رویکرد اقتصادی منطقه بخش عمده جشنواره فرهنگی اقتصادی را به این حوزه و جذب سرمایه‎گذاران اختصاص داده‎ایم.

هدف، تداوم کاوش ها در هلیل است
یکی از دبیران کمیته میراث فرهنگی و گردشگری جشنواره فرهنگی و اقتصادی کرمان گفت: هدف ما از این جشنواره، تداوم کاوش ها در هلیل است. ناصر علیدادی اظهار داشت: یکی از کمیته های جشنواره اقتصادی و فرهنگی کرمان، کمیته میراث فرهنگی و گردشگری است و در دل این کمیته، کارگروهی برای تمدن هلیل وجود دارد. وی افزود: برای معرفی تمدن هلیل برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است و یک سمینار هم در این رابطه داریم. علیدادی تصریح کرد: یک غرفه هم برای نمایش کتاب های مربوط به این تمدن و صنایع دستی که با الهام از تمدن هلیل شکل گرفته اند، وجود دارد. ناصر علیدادی درباره اهمیت تمدن هلیل گفت: پتانسیل های زیادی در این زمینه وجود دارد و از قبل کاوش های زیادی انجام شده است و در این جشنواره می خواهیم توجهات را به تمدن هلیل جلب کنیم تا کاوش ها در این منطقه همیشگی باشد. وی خاطرنشان کرد: در حوزه باستان شناسی می توان با پژوهش زیاد، به حوزه گردگشگری هم کمک کرد. همان کاری که برخی کشورها انجام می دهند. چرا که منطقه جنوب کرمان از ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری برخوردار است.

جلسه دبیر جشنواره با مدیرکل ورزش و جوانان
جلسه یاسر سلیمانی، دبیر جشنواره فرهنگی و اقتصادی کرمان با محمودی نیا مدیرکل اداره ورزش و جوانان کرمان برگزار شد. در این جلسه که در محل اداره ورزش و جوانان کرمان برگزار شد، جمعی از مسئولان اداره ورزش و جوانان نیز حضور داشتند. یاسر سلیمانی گفت: ورزش و جوانان اهمیت زیادی برای جشنواره کرمان دارد و برای نشان دادن پتانسیل های این حوزه، برنامه های زیادی می تواند اتفاق بیفتد. محمودی نیا هم گفت: در حوزه ورزش و جوانان ظرفیت های زیادی وجود دارد و امیدواریم بتوانیم پتانسیل های این حوزه را آنطور که باید نشان دهیم. گفتنی ست در این جلسه مسئولان مختلف ورزش و جوانان کرمان درباره مسائل مختلف این حوزه با یاسر سلیمانی به بحث و تبادل نظر پرداختند و قرار شد تا ۱۵ تیر برنامه نهایی خود را به کمیته اجرایی جشنواره ارائه دهند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

تشویق مردم به کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی ادامه دارد

تشویق مردم به کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی ادامه دارد

تغییر اقلیم؛ بحران جدید بناهای تاریخی

در سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی مطرح شد

تغییر اقلیم؛ بحران جدید بناهای تاریخی

اهمیت تاثیر تغییر اقلیم بر سلامت و ایمنی کارگران

رئیس انجمن متخصصین بهداشت حرفه‌ای مطرح کرد

اهمیت تاثیر تغییر اقلیم بر سلامت و ایمنی کارگران

تامین ۲۰ درصد برق مصرفی ادارات از نیروگاه‌های تجدیدپذیر

معاون استاندار تهران خبر داد

تامین ۲۰ درصد برق مصرفی ادارات از نیروگاه‌های تجدیدپذیر

لزوم ممنوعیت توزیع کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌ها

مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط‌زیست مطرح کرد

لزوم ممنوعیت توزیع کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌ها

وقوع رگبار باران در مناطق نیمه شرقی کشور

وقوع رگبار باران در مناطق نیمه شرقی کشور

بند خاکی روستای «سالک‌آباد» شکسته شد

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

بند خاکی روستای «سالک‌آباد» شکسته شد

پساب‌ها، مشکل اصلی شهرهای ساحلی است

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان «نور»:

پساب‌ها، مشکل اصلی شهرهای ساحلی است

عکاسی به قیمت جان پرندگان

«پیام ما» باید و نبایدهای فعالیت عکاسان و تصویربرداران در فصل زادآوری پرندگان را بررسی می‌کند

عکاسی به قیمت جان پرندگان

باستان‌شناسِ حکیم

تأملی بر اندیشه‌های «حکمت‌الله ملاصالحی»

باستان‌شناسِ حکیم

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *