پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۲۶

محجوب مالک باشگاه صبای قم شد
طی اسناد رسمی که بین سرپرست استانداری قم و سیروس محجوب مبادله شد وی در حال حاضر مالک باشگاه صبای قم بوده و هم اکنون با هماهنگی محجوب امور تمدید و عقد قرارداد با بازیکنان مورد نظر در حال انجام است.
عباس جهان بینی در این خصوص اظهار کرد: پس از نشست روز یکشنبه هفته جاری که به ریاست فریدون همتی سرپرست استانداری قم بین مسوولان بلند پایه استان و سیروس محجوب متقاضی خرید باشگاه صبا برگزار شد و در آن اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبا نیز حضور داشتند کار واگذاری 80 درصد سهام باشگاه صبای قم به آقای محجوب نهایی گردید. وی خاطرنشان کرد: طی اسناد رسمی که بین سرپرست استانداری قم و محجوب مبادله شد وی در حال حاضر مالک باشگاه صبای قم بوده و هم اکنون با هماهنگی با او در حال انجام امور تمدید و عقد قرارداد با بازیکنان مورد نظر هستیم.

مراد حاج جعفری سرپرست باشگاه مس کرمان شد
سخنگوی هیئت مدیره باشگاه مس کرمان از انتخاب رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به سمت سرپرستی باشگاه مس کرمان خبر داد.
محمد محمودی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر از پذیرش درخواست استعفای امیر سیف الدینی مدیرعامل این باشگاه خبر داد و افزود: با توجه به فصل نقل و انتقالات و موضوعات مهمی که اطراف باشگاه مس کرمان وجود دارد پس از استعفای مدیرعامل باشگاه مراد حاج جعفری به عنوان سرپرست این تیم معرفی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: حاج جعفری سالها رئیس هیئت فوتبال کرمان است و با وضعیت فوتبال این استان به خوبی آشنا است و می تواند در پیش برد اهداف مس کرمان تاثیر گذار باشد. وی ادامه داد: هیئت مدیره این تصمیم را گرفته است و در ادامه نیز حمایتهای لازم برای مدیرعامل حاج جعفری را انجام خواهد داد. وی انتخاب بگوویچ و حاج جعفری را در راستای حضور قدرتمند مس در مسابقات پیش رو با اهمیت دانست و از حمایت کامل از کادر مدیریتی و فنی تیم خبر داد.

6 بازیکن جدید در تراکتورسازی تبریز
باشگاه تراکتورسازی تبریز با چهار بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه تمدید قرارداد کرد. قرارداد رسمی ده بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در محل هیات فوتبال آذربایجان شرقی به ثبت رسید. اولین گروه از بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی با حضور در دفتر هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی، قرارداد رسمی خود را در دفتر ثبت قراردادهای این هیات، به ثبت رساندند. مهرداد بایرامی بازیکن فصل قبل تراکتورسازی بمدت یک فصل، محمد ایران پوریان بازیکن فصل قبل تراکتورسازی بمدت یک فصل، سروش رفیعی بازیکن فصل قبل فولاد خوزستان جهت گذراندن خدمت سربازی، علی حمودی بازیکن فصل قبل سپاهان اصفهان جهت گذراندن خدمت سربازی، خالد شفیعی بازیکن فصل قبل تراکتورسازی بمدت یک فصل، میرهانی هاشمی ملک آبادی بازیکن فصل قبل تراکتورسازی بمدت یک فصل، شجاع خلیل زاده بازیکن فصل قبل سپاهان اصفهان جهت گذراندن خدمت سربازی، سینا عشوری مهرنجانی بازیکن فصل قبل ذوب آهن اصفهان جهت گذراندن خدمت سربازی، محمدرضا اخباری بازیکن فصل قبل سایپای البرز جهت گذراندن خدمت سربازی و احمد عبدالله زاده بازیکن فصل قبل فولاد خوزستان جهت گذراندن خدمت سربازی قرارداد خود را در هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی به ثبت رسانده و رسما به عضویت تیم فوتبال تراکتورسازی در آمدند.

خداحافظی کردم تا مربی شوم
پیروز قربانی مدافع فصل گذشته صبا از فوتبال خداحافظی کرد تا در آینده ای نزدیک به عنوان مربی کارش را پیگیری کند. قربانی گفت: من از نیم فصل دوم لیگ گذشته تصمیم گرفتم که از فوتبال خداحافظی کنم. خدا را شکر که توانستم 15 سال در سطح اول لیگ ایران بازی کنم. بدون تردید من می توانستم راحت 2، 3 سال دیگر هم فوتبال بازی کنم. ولی با توجه به برنامه هایی که برای ادامه کارم در حرفه مربیگری دارم. فکر می کنم اگر از فوتبال خداحافظی نکنم از برنامه هایم عقب می افتم. من چند ماه گذشته کنکور کارشناسی ارشد دادم و می دانم که 90 درصد هم در آن قبول می شوم و می خواهم فعلا ادامه تحصیل دهم. در کنار آن در کلاسهای مربیگری هم شرکت کنم. نمی دانم دقیقا کی کارم را در این حرفه شروع می کنم ولی برنامه های زیادی برای آن دارم.از من در مورد بهترین سالهای فوتبالم پرسیدید. بدون تردید سالهای حضورم در استقلال بهترین دوران بازی ام بود و خاطرات خیلی خوبی از این تیم و هوادارن آن دارم. اینکه دوست داشتم در استقلال از فوتبال خداحافظی کنم. خب مسلم است که دوست داشتم ولی حاضر نبودم بخاطر این مساله به این در و آن در بزنم که به استقلال بروم ودر آنجا خداحافظی کنم. نه من اینطور آدمی نیستم. اینکه خودم توانستم برای خداحافظی ام تصمیم بگیرم اتفاق خوبی است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

اهمیت تاثیر تغییر اقلیم بر سلامت و ایمنی کارگران

رئیس انجمن متخصصین بهداشت حرفه‌ای مطرح کرد

اهمیت تاثیر تغییر اقلیم بر سلامت و ایمنی کارگران

پساب‌ها، مشکل اصلی شهرهای ساحلی است

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان «نور»:

پساب‌ها، مشکل اصلی شهرهای ساحلی است

صدای ما را بشنوید

فعالان محیط‌زیست در «دادگاه بین‌ آمریکایی» از تأثیر تغییراقلیم بر زندگی مردم می‌گویند

صدای ما را بشنوید

پلاستیک، آفتی برای حیات

شعار امسال روز زمین «متحد شدن برای آینده‌ای بدون پلاستیک» است

پلاستیک، آفتی برای حیات

نسخه پایداری در «کندوان»

معماری سنتی ایران چگونه به اقلیم توجه می‌کرد؟

نسخه پایداری در «کندوان»

معدن‌کاوی در کمین«دره‌برفی»

در منطقه‌ای که فعالان محیط زیست خوزستان پیشنهاد تأسیس ژئوپارک داده‌اند، مجوز برداشت معدن صادر شد

معدن‌کاوی در کمین«دره‌برفی»

فصل تعارض پلنگ در هرمزگان

گرمای تابستان در میناب،‌ طعمهٔ گوشتخواران وحشی این منطقه را کاهش می‌دهد

فصل تعارض پلنگ در هرمزگان

پلاستیک‌، فاجعه‌ای برای سلامتی و محیط‌زیست

پلاستیک‌، فاجعه‌ای برای سلامتی و محیط‌زیست

یوزپلنگ‌آسیایی؛ شکستی تمام‌ عیار؟

یوزپلنگ‌آسیایی؛ شکستی تمام‌ عیار؟

گرد مرگ بر «باغ عدن»

ناقوس مرگ تالاب‌هایی که میزبان نخستین تمدن‌ها بودند، به‌صدا درآمده است

گرد مرگ بر «باغ عدن»

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *