پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | حضور ۱۶۰۰ نفر در برنامه شب کرمان هدفگذاری شده است

حضور ۱۶۰۰ نفر در برنامه شب کرمان هدفگذاری شده است





۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۱۵

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: حضور هزار و ۶۰۰ نفر در برنامه شب کرمان در جشنواره هفته فرهنگی و اقتصادی کرمان در تهران هدفگذاری شده است. محمد جهانشاهی در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد در ۱۰ بخش تقسیم بندی شده اند که از سفرا و مقامات رسمی سفارتخانه ها ۱۰۰ نفر دعوت شده اند و راهنمایان فعال و سایت های بزرگ گردشگری، اساتید دانشگاهی مراکز آموزش گردشگری و حتی کارگردانان سینما از جمله سایر دعوت شدگان هستند. وی ادامه داد: در بخش نمایشگاهی این جشنواره فضایی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ مترمربع را برای کمیته گردشگری و میراث فرهنگی در نظر گرفته اند که از چند شرکت طراح برای فضاسازی مناسب نمایشگاه دعوت شده است. جهانشاهی تصریح کرد: این فضا را در چند بخش شامل دفاتر خدمات مسافرتی، واحدهای اقامتی، اقامتگاه هایی در مناطق روستایی، مجتمع های بین راهی و گردشگری تقسیم کرده ایم. معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان ادامه داد: معرفی ویژه بیابان لوت نیز در این فضا دیده شده است.

تاکید استاندار بر معرفی جاذبه های منابع طبیعی در جشنواره کرمان
استاندار کرمان گفت: معرفی جاذبه های بیشمار و بعضا منحصر بفرد در بخش منابع طبیعی از ماموریت های کمیته منابع طبیعی استان در جشنواره هفته فرهنگی کرمان در تهران است که باید با جدیت و دقت تمام پیگیری شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان علیرضا رزم حسینی، مهدی رجبی زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان را به عنوان رییس کمیته منابع طبیعی در جشنواره هفته فرهنگی کرمان در تهران منصوب کرد. استاندار کرمان در این ابلاغیه آورده است: معرفی جاذبه های منابع طبیعی استان و ارایه چهره ای متفاوت از آنچه تاکنون در اذهان عموم نسبت به کرمان وجود داشته است وظیفه این کمیته بوده و معرفی جاذبه های بیشمار و بعضا منحصر بفرد استان کرمان در بخش منابع طبیعی مثل جنگل های ناشناخته، مراتع مرغوب، کویرهای زیبا و موارد دیگر از ماموریت های این کمیته می باشد که باید با جدیت و دقت تمام پیگیری شود.

ورزشکاران قهرمان و جوانان نخبه کرمان در تهران معرفی می شوند
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ورزشکاران قهرمان و جوانان نخبه استان کرمان در جشنواره فرهنگی و اقتصادی کرمان در تهران معرفی می شوند.
محمود محمودی نیا در گفت و گو با ایرنا افزود: اسامی قهرمانان المپیکی، پارالمپیکی، آسیایی و بین الملی و همچنین جوانان نخبه استان که مقام هایی در سطح بین المللی داشتند را لیست کرده ایم. وی با اشاره به معرفی دستاوردهای ورزشی استان در این جشنواره گفت: ارائه طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و ارائه گزارش عملیاتی و آماری از اجرای آن از دیگر برنامه های ما در هفته فرهنگی و اقتصادی کرمان در تهران است. محمودی نیا تصریح کرد: در این جشنواره مجموعه های ورزشی مطرح در سطح استان نیز معرفی خواهند شد. مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ادامه داد: ساخت مستندی را آغاز کردیم که در آن در حوزه ورزش و جوانان، قهرمانان، مسوولان کشوری و استانی و پیشکسوتان حضور دارند که در همایش ویژه ورزش و جوانان در این جشنواره پخش خواهد شد. وی افزود: همچنین در این جشنواره مسابقه ویژه در تهران بین ورزشکاران کرمان و هنرمندان کشوری هم خواهیم داشت. جشنواره هفته فرهنگی و اقتصادی کرمان از ۱۶ تا ۲۳ مرداد در برج میلاد تهران برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *