پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | 134 نیروی استخدامی اداره کل راه و شهرسازی کرمان مشغول بکار شدند

134 نیروی استخدامی اداره کل راه و شهرسازی کرمان مشغول بکار شدند





۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۲۰

134 نیروی استخدامی اداره کل راه و شهرسازی کرمان مشغول بکار شدند

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در آیین قرائت سوگند نامه و منشور اخلاقی پیوستن 134 نفر نیروی جدید به خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان گفت: نیروی انسانی توانمند می تواند کشورها را در توسعه شتابان یاری کند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان خداداد مقبلی روز سه شنبه با بیان این که هر کشوری که از لحاظ مباحث فرهنگی غنی تر باشد می تواند سریع تر به خواسته های خود که همان پیشرفت است برسد گفت: با وجود منابع مالی، نیروی انسانی جوان و باهوش و فرهنگ غنی انتظار می رود هرچه سریعتر به تعالی و توسعه برسیم.
وی افزود: بر اساس آمار موجود راندمان کاری در کشورهای مختلف به فرهنگ هر کشور و میزات تلاش و پشتکار ملت آن بستگی دارد به طوری که در کشوری مانند ژاپن عزم، اراده و پشتکار ملت آن در رسیدن این کشور به توسعه بسیار تاثیرگذار بوده است.
وی خطاب به پرسنل جدید این اداره کل گفت: امید است با ورود شما به حوزه راه و شهرسازی و عزم، اراده و تخصص شما بتوانیم در پیشبرد اهداف خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی بکوشیم.
مقبلی تصریح کرد: ارتقا در سیستم اداری به تلاش و راندمان کاری شما بستگی دارد و از این رو باید در زمینه کاری خود تعهد، صداقت، جدیت و نظم داشته باشید.
مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نیز در این مراسم در خصوص روند طولانی استخدام این نیروها گفت: متاسفانه در دوران ریاست جمهوری پیشین قبل از اینکه منابع مالی را در نظر بگیرند آزمون استخدامی را برگزار کردند و به خاطر این مساله، استخدام نیروها سه سال به طول انجامید که با پیگیری های مدیریت اداره کل و دولت تدبیر و امید این مسایل مرتفع شد.
خدارحم کفاش پور بر لزوم نظم و انضباط کاری تاکید کرد و گفت: در برخورد با ارباب رجوع در تکریم آنها بکوشید و با روی باز با ارباب رجوع برخورد کنید.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *