پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | همزمان با سفر رییس جمهور به کرمان صورت گرفت امضای تفاهم نامه احداث نخستين خط ريلي بخش خصوصي توسط شركت معدني و صنعتي گل گهر

همزمان با سفر رییس جمهور به کرمان صورت گرفت امضای تفاهم نامه احداث نخستین خط ریلی بخش خصوصی توسط شرکت معدنی و صنعتی گل گهر





۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۱۰

همزمان با سفر رییس جمهور به کرمان صورت گرفت
امضای تفاهم نامه احداث نخستین خط ریلی بخش خصوصی توسط شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
تفاهمنامه احداث خط ریلی کرمان – بردسیر – سیرجان بین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان امضا شد. مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: این نخستین خط ریلی در کشور است که توسط بخش خصوصی احداث می شود. تقی زاده افزود: این خط ظرف مدت سه سال آینده احداث خواهد شد.
وی بیان کرد: پیرو این تفاهمنامه، هزینه حمل باربیشتر از قرارداد به مجتمع گل گهر سیرجان اختصاص می یابد.
مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در ادامه با اشاره به امضا این تفاهم نامه ان را گامی ارزشمند در این حوزه دانست و إبراز امیدواری کرد با حمایت مدیران و مسئولین این طرح هر چه زودتر به بهره برداری برسد و راه اندازی از این طرح خدمتی بزرگ به مردم قدرشناس سیرجان و دیار کریمان باشد.
گفتنی است همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان کرمان با امضای تفاهمنامه بین شرکت راه آهن و شرکت گل گهر سیرجان با مشارکت 65 درصدی شرکت گل گهر و 35 درصدی دولت؛ کار احداث راه آهن کرمان به سیرجان از سال 96 به مدت سه سال با هزینه ای حدود یک هزار میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *