سایت خبری پیام ما آنلاین | نماینده مردم سیرجان و بردسیر درخانه ملت: سهم استان کرمان از صنعت و معدن فقط خام فروشی است

نماینده مردم سیرجان و بردسیر درخانه ملت: سهم استان کرمان از صنعت و معدن فقط خام فروشی است





۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۰۵

نماینده مردم سیرجان و بردسیر درخانه ملت:
سهم استان کرمان از صنعت و معدن فقط خام فروشی است
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به رییس جمهور اعلام کردیم دولت شما در صنعت و معدن کارهای خوبی انجام داده اما سهم استان کرمان فقط خام فروشی است، تصریح کرد: 200 میلیارد تومان تسهیلات در این حوزه نیاز داریم تا هزاران میلیارد ارزش افزوده برای کشور به همراه داشته باشد. به گزرش ایسنا شهباز حسن پور با تقدیر از مردم استان کرمان در استقبال از کاروان تدبیر و امید اظهار کرد: از ریاست جمهوری و هیئت دولت به خاطر توجه به مشکلات استان به ویژه پایلوت شدن کرمان برای اقتصاد مقاومتی تشکر می کنم. وی با اشاره به بیان مسائل و مشکلات استان در سفر رییس جمهور به کرمان افزود: در جلسه شورای اداری استان با حضور رییس جمهور اعلام کردم که وظیفه هر حکومت و دولتی تامین امنیت است و در زمینه کمبود تجهیزات و امکانات دستگاه های امنیتی به ویژه نیروی انتظامی و بسیج تذکر دادم. حسن پور تصریح کرد: شرمنده هستیم که استان کرمان بیش از 500 شهید در مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده، تا کی باید این وضعیت ادامه داشته باشد؟ وی با اشاره به اینکه بیشترین تلفات جاده ای مربوط به استان کرمان است، بیان کرد: چرا نباید همه جاده های به دوربین مجهز شوند؟ نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست به رییس جمهور اعلام کردیم که 300 هزار میهمان ناخوانده اتباع کشورهای دیگر در استان کرمان چه می کنند؟ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: در این سفر از همه چیز گفته شد، اما راجع به 25 درصد از ولی نعمتانی که تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و نهادهای حمایتی هستند، هیچ کس سخنی به میان نیاورد و دولت در آستانه ماه رمضان باید برای این عزیزان چاره اندیشی کند.
حسن پور اظهار کرد: از رییس جمهور سئوال کردم برای 2 هزار پروژه نیمه تمام استان کرمان چه برنامه ای دارند؟ استخر بردسیر، ساختمان اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیمای کرمان، تعزیرات و سایر مجموعه ها از جمله این طرح های نیمه تمام است. وی با اشاره به مطرح کردن مشکل کمبود آب کرمان و اینکه حدود یک هزار روستای استان کرمان با تانکر آبرسانی می شوند، بیان کرد: بیکاری یک معضل جدی در کشور است و به رییس جمهور اعلام کردیم دولت شما در صنعت و معدن کارهای خوبی انجام داده اما سهم استان کرمان فقط خام فروشی است. حسن پور تصریح کرد: 200 میلیارد تومان تسهیلات نیاز داریم تا هزاران میلیارد ارزش افزوده برای کشور به همراه داشته باشد. نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بحث بهداشت و درمان و سلامت کارهای خوب و بزرگی در این دولت انجام شده اما سهم استان کرمان فقط اعزام بیمار به یزد، تهران و شیراز شده و 3 هزار تخت بیمارستانی کم داریم. وی در ادامه با اشاره به انتخاب استان کرمان به عنوان پایلوت در اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: از مزایای این امر، افزایش اختیارارت استانداران، بهانه گرفتن از دست مدیران ترسو، ناکارآمد و منفی نگر است.
حسن پور تصریح کرد: با این کار، مدیران شجاع و مدبر می توانند مشکلات مردم را حل کرده و سرمایه گذاران و کارآفرینان بیشتری به کرمان خواهند آمد. وی بیان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت کرمانی های عزیز در داخل و خارج کشور بتوانیم زمینه توسعه و پیشرفت استان را با سرعت بیشتر به پیش ببریم. نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: چرا برای صنعت پسته استان چاره اندیشی نمی شود؟ چگونه سازمان چای در کشور داریم اما نباید بورس، بازار و یا سازمان پسته نداشته باشیم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *