پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱

دو معاون رئیس دولتی که خود
را پاک ترین دولت می نامید
در زندان هستند
نماینده ولی فقیه در استان کرمان باز هم به حمایت از دولت تدبیر و امید پرداخت. آیت ا… سید یحیی جعفری به مناسبت هفته گرامیداشت صنعت و معدن با جمعی از مسوولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان دیدار می کرد، گفت: در دوره هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد مسایل و مشکلاتی بود و امروز دو تا از معاونین مهم وی در بازداشت به سر می برند. وی تصریح کرد: این اتفاقات برای دولتی افتاد که خود را پاکترین دولت می نامید. آیت ا… جعفری با اشاره به اینکه با آمدن دکتر روحانی امیدواری وجود دارد، خاطرنشان کرد: دکتر روحانی دارای سوابق روشن بوده و علاوه بر اینکه در حوزه علمیه درس خوانده، دارای دکترای حقوق از انگلستان می باشد. وی ادامه داد: امیدواریم با کمک همه مردم و مسوولان، اوضاع کشور هر روز بهتر شود و اگر هر مسوولی کار خود را درست انجام دهد اوضاع کشور بهبود می یابد. نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه در کشور نعمت های خدادادی فراوانی وجود دارد اظهار کرد: اگر ملتی آنقدر ضعیف باشد که نتواند از نعمت های خدادادی استفاده کند، باید خود را ملامت کند. وی با بیان اینکه بی آبی و کم آبی از مشکلات مهم استان می باشد بیان کرد: حدود 35 سال قبل خود من به مسوولان وقت هشدار دادم که اگر برای آب کرمان فکر اساسی نشود در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد. وی ادامه داد: امروز کارهایی برای تامین آب از جمله طرح های انتقال آب از مکان های مختلف به کرمان در حال انجام است، اما خود این طرح های انتقال با مشکلاتی از جمله هزینه زیاد و تامین آن مواجه می باشد. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: غربی ها از این رژیم حمایت می کنند و در بعضی مواقع آنقدر این جنایت ها روشن است که سازمان ملل مجبور می شود که بگوید اسرائیل در جنگ غزه جنایت جنگی مرتکب شده است.

معاون مدیر کل دادگستری استان کرمان خبر داد:
راور مقام اول طلاق در کشور را دارد
حبیب رحمانی: محمد صادق شجاعی معاون مدیر کل دادگستری استان کرمان با اعلام این خبر در مراسم تودیع دادستان سابق راور سید مهدی قویدل و معارفه سید مرتضی مرتضوی بعنوان سرپرست دادسرای راور که در سالن آمفی تئاتر فرهنگ و ارشاد اسلامی راور برگزار شد گفت: آمار سرقت در راور زیاد است اما آمار طلاق در راور بسیار نگران کننده است به حدی که طلاق در راور بالاترین درصد آمار را در کشور دارد که مسؤولان امر باید چاره اندیشی کنند. وی آنگاه به بحث عدالتخواهی پرداخت و گفت: واژه عدالت در همه جوامع بشری بسیار واژه خوبی است که هیچ چیز به اندازه عدالت نمی تواند برای مردم شیرین باشد زیرا بهترین کاری که مردم از دولتمردان و از مسؤولین اجرایی خصوصاً از دستگاه قضایی انتظار دارند اجرای عدالت است که می تواند مردم را راضی نگه دارد.
معاون مدیر کل دادگستری استان کرمان افزود: در طول تاریخ بشریت تمامی حکام و تمام پیامبران الهی همیشه از اهمیت عدالت سخن گفتند حتی حکام جور و ظلم که می خواستند به حکومتداری و اهداف خودشان ادامه دهند با عوامفریبی در سایه عدالتخواهی، مردم عوام را فریب می دادند تا سلطه خود را نگه دارند. سرپرست دادسرای راور سید مرتضی مرتضوی نیز طی سخنانی گفت: اولویت کاری خودم را در مبارزه با مواد مخدر و سودا گران مرگ و قاچاقچیان بوِزه توزیع کنندگان مواد صنعتی خورده فروشان و بحث عوامل توزیع و تولید مشروبات الکل و مبارزه جدی با رواج دهندگان ماهواره قرار می دهم که آفت های بسیاری برای خانواده ها داشته و هیچکس منکر این مسله نیست که تضعیف خانواده ناشی از عامل اصلی استفاده از ماهواره است که متأسفانه توجهی به آن نمی شود و کار فرهنگی هم صورت نمی گیرد. بنده می گویم که 80 درصد عوامل طلاق به دلیل استفاده از ماهواره است که بصورت خزنده و نامحسوس خانواده ها را متلاشی کرده است. وی در پایان گفت: آرزوی من این است که در پایان مسوولیتم اگر خواستند عملکرد قضایی مرا به محضر رهبر انقلاب برسانند لبخند رضایت ایشان بر کارنامه من نقش بندد و جزو این رضایت مقام معظم رهبری آرزوی دیگری ندارم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *