پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳

توضیح محمد جهانشاهی پیرامون مصاحبه اش با پیام ما
پیرامون مصاحبه انجام گرفته در شماره… روزنامه پیام ما لازم است درراستای ابهام زدایی و پیشگیری از هرگونه سوتفاهم به عرض برسانم منظور اینجانب برنامه ها و مدیریت های حوزه مهم و اثر گذار گردشگری با توجه به ظرفیت های عظیم این صنعت در استان و نیز نقش بیشتر و موثر تری است که باید طی سالهای گذشته تا به امروز در توسعه این بخش مهم از کشور عزیزمان ایفا می نمود و اگر برداشتی غیر از این نظر در اذهان خوانندگان عزیز نشریه پر تلاش پیام ما شکل گرفته لازم می دانم عرض مجدد داشته باشم که منظور اینجانب شخص یا اشخاص خاصی در بدنه تلاش گر مدیریتی استان نیست و صرفا تصمیم گیری ها و برنامه های گردشگری استان در ادوار مختلف می باشد.

جمع آوری برق های غیرمجاز
در ریگان
مدیر برق شهرستان ریگان گفت: برای مقابله با کاهش تلفات، برق های غیرمجاز در منطقه بصورت ضربتی جمع آوری می شود. به گزارش واحد خبر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان ،حسین کرامتی افزود: در راستای اجرای طرح ملی کاهش تلفات، مانور عملیاتی مبارزه با برق های غیرمجاز در سطح شهرستان ریگان و با همکاری یگان تیپ تکاوری 104 امام رضا (ع) نظام شهر درمنطقه ارتفاعات زیارت شاه انجام شد. وی میزان کابلهای غیر مجاز جمع آوری شده را 157کیلو گرم سیم مسی و همچنین توقیف 4دستگاه کفکش اعلام نمود. وی خاطر نشان کرد: این عملیات در راستای طرح جهادی کاهش تلفات در حال انجام است و طبق برنامه زمانبندی بی وقفه و به صورت دوره ای ادامه خواهد داشت.

مبارزه بیولوژیک با شپشک آردآلود مرکبات در شهرستان فاریاب
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فاریاب در جنوب استان کرمان گفت: مبارزه بیولوژیک با شپشک آردآلود مرکبات در سطح 218 هکتار باغ های این شهرستان انجام شد. به گزارش ایرنا، محمدرضا واحدی در جمع خبرنگارن افزود: در پی مشاهده آفت شپشک آردآلود مرکبات در باغ‎های شهرستان فاریاب، مبارزه بیولوژیک انجام شده است. وی بیان کرد: مبارزه بیولوژیک با استفاده از کفشدوزک کریپتلموس که دشمن طبیعی آنها به شمار می‎رود، طی سه مرحله در سطح 218 هکتار انجام گرفت. واحدی تصریح کرد: کاهش مصرف سموم با استفاده از روش‎های بیولوژیک حذف آفات، از سیاست‎های جهاد کشاورزی است که بسیار مورد تاکید قرار دارد. وی با اشاره به اینکه این امر موجب شده است که مرکبات منطقه فاریاب را به عنوان محصول ارگانیک بشناسند، افزود: سطح زیر کشت مرکبات این شهرستان دو هزار و 700 هکتار است. واحدی ادامه داد: شپشک آردآلود، آفتی است که اگر پیشگیری نشود خسارت زیادی به باغ های مرکبات وارد می کند. شهرستان فاریاب در فاصله 300 کیلومتری جنوب مرکز کرمان واقع شده است.
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان منوجان گفت: برداشت رقم زودرس خرما با نام آلی مهتری از 500 هکتار نخلستان های این شهرستان آغاز شد. به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی شهرستان منوجان، محسن نوشادی افزود: پیش‎بینی می‎شود، دو هزار و 500 تن خرمای آلی‎مهتری از نخلستان‎های این منطقه برداشت شود. وی بیان کرد: این رقم خرما، جزو ارقام زودرس، زرد، نیمه‎خشک، بسیار مغذی، با کیفیت بالا، بازارپسندی عالی، مقاوم به آفات و بیماری‎ها، ریزش بسیار کم و ارگانیک در بین سایر ارقام خرمای منطقه می باشد. نوشادی میزان برداشت این محصول در هر هکتار را پنج تن برشمرد و بیان کرد: با توجه به کیفیت بالای این محصول و نوبرانه بودن آن، بازارپسندی خوبی دارد. به گزارش ایرنا، در جنوب استان کرمان ارقام مختلفی از خرما پروش داده می شود که شامل ارقام زودرس، میانه رس و دیررس می باشند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

تسویه‌حساب شخصی جان درختان جنگل را گرفت؟

بعد از قطع بیش از ۷۰ درخت در بهشهر، مردم محلی نگران تکرار این اتفاق هستند

تسویه‌حساب شخصی جان درختان جنگل را گرفت؟

واقعیت تخریب جنگل‌ها

گفت‌وگوهای رسانه ای دربارهٔ پاکتراشی عرصه‌های جنگلی کمتر بر تخریب یک اکوسیستم تمرکز دارند

واقعیت تخریب جنگل‌ها

شیرابه در گلوی پارک ملی بوجاق

۱۳ سال بعد از تعیین محل دفن موقت زباله در کیاشهر، هنوز زباله‌ها به این منطقه برده می‌شوند

شیرابه در گلوی پارک ملی بوجاق

پای حصارکشی درختان قیطریه به شورای شهر باز شد

پای حصارکشی درختان قیطریه به شورای شهر باز شد

قطع درختان معابر چه مجازاتی دارد؟

قطع درختان معابر چه مجازاتی دارد؟

معمای حصارکشی درختان قیطریه

یک هفته پس از انتشار خبر حصارکشی در پارک قیطریه شورای شهر دربارهٔ این طرح ابراز بی‌اطلاعی کرد

معمای حصارکشی درختان قیطریه

تکذیب قطع درختان پادگان ۰۶

اخبار قطع درختان تهران بارها منتشر شده ولی واکنش خاصی از سوی مدیران شهری به همراه نداشته است

تکذیب قطع درختان پادگان ۰۶

کشاورزی در منابع طبیعی، با دقت بیشتری توسعه یابد

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان کرد:

کشاورزی در منابع طبیعی، با دقت بیشتری توسعه یابد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

اعمال نفوذ برای قطع درختان

مجموعه‌ای وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام ۶۰ درخت بوستان اقاقیا در تهران را قطع کرد

اعمال نفوذ برای قطع درختان

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *