پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خرید امتیاز تیم لیگ برتری منتفی شد

خرید امتیاز تیم لیگ برتری منتفی شد





۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۵۶

خرید امتیاز تیم لیگ برتری منتفی شد

وصال روحیان
تیم فوتبال مس کرمان که سالهای نه چندان دور در فوتبال کشورمان حرفی برای گفتن داشت حالا مدتی است که به وضعیت اسفباری دچار شده و در نهایت پس از ناکامی باشگاه مس در حضور در لیگ برتر فوتبال کشور مسوولین به فکر راه حل افتاده اند. این مسائل درحالی است که زمان نه چندان زیادی به شروع لیگ برتر باقی مانده و بسیاری از تیم ها حتی خرید های خودرا نیز انجام داده اند.
روز یکشنبه منبعی آگاه خبر از برگزاری اجلاسی در دفتر مدیرعامل صنایع ایران در شهر تهران خبر داد. هفتم تیر ماه جلسه ای با حضور هیئت مدیره باشگاه مس کرمان متشکل از حاج جعفری (رئیس هیئت فوتبال کرمان)، دلاوری و محمودی نیا (مدیر کل ورزش و جوانان کرمان) که همگی عضو هیئت مدیره باشگاه مس نیز هستند در دفتر مراد علی زاده، مدیرعامل صنایع ایران برگزار شد تا در باره خرید باشگاه فوتبالی در لیگ برتر به مذاکره بپردازند تا شاید به راه حلی کارآمد برای رهایی از این تنگنا برسند و فوتبال کرمان پس از مدتها ناکامی طعم لیگ برتر را بچشد و خود را به همان مس قدیمی نزدیک تر کند.
این جلسه پیرامون تصمیمات مس کرمان برای فصل آینده برگذار شد و قرار بود تصمیمات نهایی در مورد خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری توسط مس کرمان گرفته شوند. یکی دیگر از شایعات به گوش رسیده مسئله یک تیمی شدن کرمان و خرید امتیاز یک تیم والیبال لیگ برتری برای رفسنجان میباشد. به صورتی که شهر کرمان فقط و فقط صاحب یک تیم فوتبال محلی باشد و رفسنجان به داشتن یک تیم والیبال لیگ برتری بسنده کند.
ما نیز پیگیر شدیم تا بتوانیم حداقل وظیفه خود را، یعنی خبر رسانی به مردم را در حوضه این خبر به عمل بیاوریم. به همین جهت با ابتدا به سعید قرائی، مسول روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان تماس گرفتیم تا آخرین اخبار و تصمیمات جلسه را جویا شویم. سعید قرائی با اینکه شخصا تهران نبود اما طبق گفته های وی هنوز باشگاه مس کرمان تصمیم مشخصی در خصوص خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری نگرفته نگرفته و تصمیمات ابتدایی گرفته شده در صورتی که تایید شوند به صورت رسمی اعلام خواهد شد و هنوز هیچ چیز رسمی نیست. وی در خصوص سوال ما که آیا قرار است باشگاه مس کرمان دست به خرید یک تیم والیبال لیگ برتری برای رفسنجان بزند و فقط یک تیم محلی فوتبال برای داشته باشد اظهار داشت: این مسئله در حد یک پیشنهاد مطرح شده و هنوز به شکل جدی پیگیری نشده اما جزو برنامه های در دست بررسی میباشد. وی در خصوص کیفیت این امر افزود: این طرح بسیار طرح خوب و منطقی است و اگر عملی شود بسیار مفید خواهد بود.
پس از مسول روابط عمومی باشگاه با محمودی نیا، رئیس اداره کل ورزش و جوانان کرمان تماس گرفتیم تا اخبار بیشتر را از وی که شخصا هم در هیئت مدیره باشگاه مس کرمان و هم در جلسه حضور داشت اما متاسفانه این تماس نتیجه ای در بر نداشت. وی دیروز در گفتگو با خبرگزاری نسیم خاطر نشان کرده بود: قطعا خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری اتفاق نخواهد افتاد و ما درصدد هستیم با برنامه ریزی مناسب بسترهای حضور یک نماینده از فوتبال کرمان به لیگ برتر را فراهم کنیم.
سپس به سراغ حاج جعفری، رئیس هیئت فوتبال کرمان و عضو هیئت مدیره باشگاه مس رفتیم تا شاید اخبار جدیدی را از وی بشنویم. وی در مصاحبه با پیام ما به نوعی توپ را به دلاوری، سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پاس داد که تماس های مکرر پیام ما با وی نیز بی پاسخ ماندند.
اما در نهایت سوال اساسی که پیش می آید این است که با توجه به صحبت ها واظهارات اعضای سازمان لیگ میبنی بر اینکه امتیاز یک تیم نباید از استانش خارج شود، خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری توسط مس قانونی است؟

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *