پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۳۴

انهدام
باند کلاهبرداری در کرمان
بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از انهدام باند بزرگ جعل اسناد دولتی، چک های تقلبی در شهرستان کرمان خبر داد. به گزارش ایسنا ایمان شهسواری با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وصول خبرهایی مبنی بر فعالیت باندی با دامنه فعالیت در استان کرمان اقدامات اطلاعاتی، امنیتی و قضایی از سوی بازپرسی شعبه سوم دادسرای کرمان و پلیس آگاهی کرمان انجام گرفت. وی با بیان اینکه متهمان اصلی این باند دستگیر شدند که اقدام به خرید کالا از طریق چک ها و اسناد تقلبی می کردند عنوان کرد: اعضای این باند کلاهبرداری با استفاده از دسته چک‌های جعلی کالاهای گوناگونی خریداری کردند. شهسواری تصریح کرد: تحقیقات از اعضای باند بزرگ کلاهبرداری ادامه دارد و تا کنون بیش از 36 فقره سند جعلی از این باند کشف شده است. بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان با بیان اینکه سرکرده این باند سابق دار می باشد، ابراز کرد: تا کنون این پرونده 12 شاکی داردر و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

پرداخت از چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در جیرفت
فرماندار جیرفت گفت: از ابتدای فعالیت دولت یازدهم و در راستای توسعه شهرستان در بخش های مختلف، چهار هزار و 737 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت شده است. به گزارش ایرنا، احمد امینی روش در جمع خبرنگاران افزود: بانک ها در زمینه پرداخت تسهیلات همکاری بسیار خوبی با سرمایه گذاران بخش خصوصی داشته اند و در این زمینه توفیقات خوبی حاصل شده است. وی با بیان این مطلب که بانک ها می توانند با پرداخت تسهیلات به عنوان بازوی محرک بخش خصوصی عمل کنند، خاطرنشان کرد: این میزان تسهیلات طی دو سال توسط بانک های سپه، ملی، کشاورزی، مسکن و صندوق کارآفرین امید در بخش های مختلف اعم از صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن، خدمات و سایر طرح های حمایتی پرداخت شده است. فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: با توجه به ضررورت راه اندازی صنایع تبدیلی بخش کشاورزی و توسعه سیستم های آبیاری نوین، بانک کشاورزی در این زمینه همکاری بسیار خوبی را با مجموعه اداری شهرستان و بخش خصوصی داشته است.

پلمپ 10 کارگاه ساختمانی در شهر کرمان
رییس اداره بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: در راستای تشدید اجرای تبصره یک ماده 105 قانون کار، تعداد 10 کارگاه ساختمانی پلمپ و به دستگاه قضایی معرفی شدند. هادی آرمین در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه آمار حوادث کارگاه های ساختمانی رو به افزایش است، افزود: جلساتی با دستگاه قضایی، شهرداری و دیگر ارگان های مربوط برگزار و این نتیجه حاصل شد که باید اجرای تبصره یک ماده 105 قانون کار که مربوط به نظارت بر کارگاه های ساختمانی می باشد تشدید شود. وی خاطرنشان کرد: گروه مشترکی از نمایندگان دستگاه های مربوط تشکیل و بازدید از کارگاه های ساختمانی مدنظر قرار گرفت و اکنون دو هفته از شروع نظارت ها می گذرد که تا امروز حدود 10 کارگاه ساختمانی پلمپ و به دستگاه قضایی معرفی شده اند و این بازرسی ها همچنان ادامه دارد. وی افزود: این نظارت به منظور جلوگیری از تلفات و حوادث در کارگاه های ساختمانی برای کارگران و پیشگیری از بروز مشکلات عدیده ای که برای کارفرمایان به وجود می آید، در حال انجام است.

برگزاری دوره آموزش تخصصی ویژه قاریان قرآن کریم در کرمان
با حضور قاری بین المللی مصری دوره آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن کریم ویژه قاریان و حافظان کرمان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان،حجت الاسلام سید رضا فاطمی اظهار کرد:در راستای توسعه فرهنگ قرآنی و ارتقاء سطح کمی و کیفی تلاوت و قرائت های قرآنی با حضور قاری بین المللی مصری ،دوره آموزش تخصصی صوت و لحن ویژه چهره ها و نخبگان قرآنی استان کرمان برگزار شد. وی ادامه داد: این دوره با حضور قاریان و حافظان برجسته استان (خواهر و برادر) زیر نظر «احمد شهات احمد لاشین» در محل تالار پردیس مرکز فرهنگی و مذهبی عباسعلی شهرستان کرمان برگزار شد. فاطمی ، تقویت شور و انگیزه قرآنی در میان مردم و ترویج هنر قرائت قرآن و ترویج نغمه‌های دینی و الهی را از اهداف برنامه های سازمان اوقاف با بهره گیری از تلاوت قراء مصری در کشور دانست و گفت: تلاوت‌های اساتید برجسته قرائت قرآن مصری می‌تواند در بالا بردن سطح کیفی تلاوت قاریان ایرانی موثر باشد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *