پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر ورزشی

خبر ورزشی





۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۲۲

پیرامون خرید باشگاه لیگ برتری
تیم فوتبال مس کرمان که سالهای نه چندان دور در فوتبال کشورمان حرفی برای گفتن داشت حالا مدتی است که به وضعیت اسفباری دچار شده و در نهایت پس از ناکامی باشگاه مس در حضور در لیگ برتر فوتبال کشور مسوولین به فکر راه حل افتاده اند و در راستای همین تصمیم دیروز، هفتم تیر ماه جلسه ای با حضور هیئت مدیره باشگاه مس کرمان متشکل از حاج جعفری (رئیس هیئت فوتبال کرمان)، دلاوری و محمودی نیا (مدیر کل ورزش و جوانان کرمان) که همگی عضو هیئت مدیره باشگاه مس نیز هستند در دفتر مراد علی زاده، مدیرعامل صنایع ایران برگزار شد تا در باره خرید باشگاه فوتبالی در لیگ برتر به مذاکره بپردازند تا شاید به راه حلی کارآمد برای رهایی از این تنگنا برسند و فوتبال کرمان پس از مدتها ناکامی طعم لیگ برتر را بچشد و خود را به همان مس قدیمی نزدیک تر کند. اطلاعات بیشتر در باره این خبر بعدا اعلام می شود.

رحمتی استقلالی شد
سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان فصل گذشته پیکان که سابقه حضور در استقلال را هم داشته و به گفته خودش بخاطر اختالافاتش با امیر قلعه نویی، سرمربی پیشین استقلال از این تیم جدا شده بود پس از جلسه با مسئولان این تیم برای حضوری یکساله در جمع آبی پوشان به توافق رسید. منابعی نیز نقل کرده اند که مبلغ قرارداد وی 3 میلیارد تومان میباشد. این مبلغ شامل بدهی های پیشین باشگاه به وی نیز میباشد. به این ترتیب از بین محسن فروزان و وحید طالب‌لو قطعا یکی از استقلال جدا خواهد شد. پرویز مظلومی پیشتر هم از حضور قطعی این دروازه‌بان در تیمش خبر داده بود. همچنین از استقلال خبر می‌رسد میلاد فخرالدینی به دلیل اختلافات مالی با مسئولان استقلال احتمال دارد از این تیم جدا شود. او پیشنهادی جدی از سوی تراکتورسازی دریافت کرده است و باید دید راهی تیم سابقش خواهد شد یا همچنان در استقلال می‌ماند.

با «آل‌اشپورت» خداحافظی کنید
یک برند ایتالیایی برای جایگزینی برند آل‌اشپورت برای لباس‌های تیم ملی اعلام آمادگی کرده و این درحالی است که حدود یک ماه دیگر قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با شرکت آلمانی آل‌اشپورت برای تأمین لباس‌های تیم ملی بزرگسالان به پایان می‌رسد و فدراسیون فوتبال ایران درپی آن است تا هرچه زودتر مذاکرات با سایر برندها را آغاز کرده تا تکلیف این موضوع هرچه سریع‌تر مشخص شود. بر همین اساس در حال حاضر دو برند چینی که یکی از آنها برند 361 است برای این موضوع اعلام آمادگی کردند ضمن اینکه یک برند ایتالیایی نیز پیشنهاد خود را به فدراسیون ایران ارائه داده است. در صورتی که این اتفاق بیافتد و یک برند دیگر به جای آل‌اشپورت تأمین لباس‌های تیم ملی را برعهده بگیرد، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار پیش‌رو که دیدار با گوام از هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود، با لباس‌های جدید خود پا به چمن سبز خواهد گذاشت.

پول دولت در فوتبال خرج می‌شود
به نقل از سایت شفقنا تیمهای استقلال و پرسپولیس که این روزها در بازار نقل و انتقالات حرف اول را می زنند توانسته اند با از دیگر رقیبان در بازار تابستانه فوتبال ایران پیشی بگیرند. نکته جالب توجه این است که این دو تیم با چه پشتوانه ای در حالی که حتی اسپانسر در اختیار ندارند توانستند این چنین با توپ پر وارد بازار شوند؟ شنیده ها حاکی از این است که پس از توقف برگزاری مزایده های این دو تیم وزارت ورزش که وظیفه حمایت از این دو تیم را عهده دار شده است به هر کدام از این دو تیم مبلغ ۳ میلیارد تومان کمک کرده است و مدیران این دو تیم با تکیه بر همین پول توانسته اند تا حدودی آرامش را به هواداران خود بازگرداند و البته مدیران استقلال با پشتوانه این پول توانستند امروز چند بازیکن اصلی خود را راهی تمرینات کنند. البته این پول کمک بلاعوض وزارت ورزش و جوانان نیست و اسپانسرهای سرخابی ها پس از تحویل این دو باشگاه باید این مبلغ را به حساب وزارت بازگردانند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *