پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | محرومیت فقط «واس ماس؟»

محرومیت فقط «واس ماس؟»





۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۱۹

محرومیت فقط «واس ماس؟»
کارت‌های پایان خدمت بازیکنان تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان یکی پس از دیگری تقلبی از کار در آمدند و تعداد زیادی از بازیکنان این تیم با محرومیت روبرو شدند. این مسئله یک بار دیگر ثابت کرد که در فصل گذشته‌ی بازی‌های لیگ دسته اول، عدالت برای مس کرمان تا چه حد به صورت یک طرفه و تنها علیه این تیم اجرا شده است!!
پیش از شروع بازی‌های فصل گذشته بود که در کمال ناباوری چهار بازیکن اصلی تیم مس کرمان با محرومیت به دلیل کارت پایان خدمت خود روبرو شدند که در نیم فصل اول بازی‌ها این بدترین لطمه را به تیم کرمانی زد به نحوی که شاید مهمترین عامل ناکامی مس در نیم فصل اول رقابت‌ها همین موضوع بود.
در حالی که باشگاه مس به این حکم تمکین کرده بود اما بارها اعلام داشت که برای این موضوع با تمامی باشگاه‌ها به صورت عادلانه برخورد شود و اگر بازیکنان تیم‌های دیگر نیز با این مسئله روبرو هستند، همانند بازیکنان مس با محرومیت گسترده روبرو شوند.
در همان زمان بارها اعلام شد که بازیکنان اصلی و تاثیرگزار تیم‌ فولاد نوین نیز با همین مسئله روبرو هستند اما یکی از مقامات ارشد فوتبال کشور خیلی صراحتا وارد موضوع شد و در موضع گیری عجیب، شخصا اعلام کرد که بازیکنان فولاد نوین مشکلی ندارند و هیچکس حق اعتراض به این موضوع را ندارد!!
این حرف مقام فدراسیون در حالی در ذهن همه ماند که حالا بعد از پایان بازی‌ها و بعد از اینکه تیم فولاد نوین با بازی همین بازیکنان به لیگ برتر صعود کرد، خبر می‌رسد که بازیکنان تیم فولاد نوین یکی پس از دیگری به دلیل مشکل کارت پایان خدمت محروم می‌شوند و روز گذشته دو بازیکن اصلی و کاپیتان این تیم نیز به همین دلیل محروم شدند.
این موضوع خون به دل مس کرمان می‌کند چراکه به یاد می‌آورد برای محروم کردن بازیکنان اصلی مس پیش از فصل، چه جنب و جوشی در جریان بود و بلافاصله نفرات اصلی مس را محروم کردند در حالی که رقیبان مس با خیال آسوده از بازیکنان مشکوک خود بهره گرفتند و با وجود اینکه بارها به صورت محرمانه اعتراض صورت گرفت، اما هیچ توجهی به این موضوع نشد تا حالا بعد از تمام شدن بازی‌ها با اعلام محرومیت آن‌ها ثابت کنند که عدالت تا چه اندازه می‌تواند یک طرفه اجرا شود.
مس برای صعود مستقیم به لیگ برتر فقط 6 امتیاز کم داشت که این کمبود 6 امتیاز هم در دو بازی رفت و برگشت برابر همین تیم فولاد نوین حاصل شد آن‌هم با گلزنی و بازی بازیکنانی که امروز حکم محرومیت آن‌ها صادر شده است…این یعنی اگر این بازیکنان پیش از فصل درست همانند بازیکنان مس محروم شده بودند، شاید امروز سرنوشت این 6 امتیاز به گونه‌ی دیگری بود.
باشگاه مس اعتراض به این موضوع را حق خود می‌داند چراکه در حالی بدترین لطمه را از این موضوع محرومیت بازیکنان سرباز خورد که تیم‌های دیگر از بازیکنان سرباز خود در طول بازی‌ها سود بردند و با استفاده از همین نفرات و در غیاب بازیکنان محروم مس راهی لیگ برتر شدند.
گویا فقط موضع‌گیری و صدور حکم‌های سنگین علیه مس کرمان باید در سریع‌ترین زمان خود انجام شود و این نشان می‌دهد که عدالت برای مس کرمان باید در مسیری یک طرفه قرار داشته باشد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *