پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۲۳

از کادر فنی تیم ملی راضی هستم
فرشید علوی بازیکن جوان و خوش آتیه تیم فوتبال مس کرمان که به همراه تیم ملی امید کشورمان در اردوی تدارکاتی ترکیه شرکت کرده بود به کشور بازگشت و فعلا مشغول استراحت در شهر بم است. این بازیکن مس در رابطه با اردوی تیم ملی امید در ترکیه می‌گوید: خداروشکر اردوی بسیار خوبی بود و تمرینات بسیار مفیدی را در این کشور برگزار کردیم. در این اردو یک بازی تدارکاتی نیز انجام دادیم که در ترکیب ثابت تیم قرار داشتم و توانستم یک پاس گل هم در این بازی بدهم. علوی از رضایت کادر فنی تیم ملی امید از عملکرد او می‌گوید و می‌افزاید: خوشبختانه مربیان از من راضی بودند و اعلام کردند که انگیزه‌ی بازیکنان این اردو نسبت به اردوهای قبلی که متشکل از بازیکنان لیگ برتری بود، بسیار بیشتر بوده است و بازیکنان در این اردو بیشتر رضایت مربیان را جلب کرده‌اند. گمان می‌کنم در لیست جدید تیم ملی امید هم باشم که قرار است دو ماه دیگر اردوی تدارکاتی جدید را آغاز کند و برای بازی‌های مقدماتی المپیک آماده شود. وی از ادامه‌ی قراردادش با تیم مس خبر می‌دهد و می‌گوید: منتظر هستم تا تمرینات تیم آغاز شود و با انرژی تمام تیم مس را در فصل آینده همراهی کنم.

شروع تمرینات تیم ملی والیبال جوانان
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ۱۸ بازیکن منتخب را به ششمین اردوی آماده سازی این تیم که از روز پنج شنبه چهارم تیرماه آغاز می شود، دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر جهان از 20 شهریورماه امسال به میزبانی مکزیک آغاز می شود و تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای این رقابت ها آماده می کند. پنجمین اردوی آمادگی این تیم که از ۱۶ خردادماه در سالن والیبال فدراسیون آغاز شده بود، دوشنبه شب به پایان رسید و فرهاد نفرزاده سرمربی این تیم از بین شرکت کنندگان در این اردو ۱۸ بازیکن را برای حضور در اردوی ششم دعوت کرد. دعوت شدگان باید تا ظهر روز پنج شنبه چهارم تیرماه خود را به سرپرست تیم ملی والیبال جوانان در خوابگاه فدراسیون والیبال معرفی کنند تا ششمین اردوی آماده سازی از عصر همان روز آغاز شود. این اردوی تیم ملی والیبال جوانان به مدت ۱۱ روز پیگیری خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *