پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از مهمترین دستگاههای اجرایی استان است

اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از مهمترین دستگاههای اجرایی استان است





۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۱۴

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ، استاندار کرمان در این دیدار با مهم خواندن رسالت و وظایف اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، ابراز امیدواری کرد در دوران مدیریت جدید اسماعیلی عملکرد این اداره کل نیز در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم ارتقا یابد . علیرضا رزم حسینی کنترل نرخ تورم را مهمترین اقدام دولت تدبیر و امید طی دو سال گذشته اعلام نمود و گفت : با کاهش نرخ تورم ، ضمن اینکه آرامش اقتصادی به جامعه وارد می شود ، رویکرد کارآفرینی نیز در جامعه نهادینه می گردد . وی بکارگیری اصول مثلث توسعه اقتصادی را در اجرایی نمودن اقتصاد مردمی و اقتصاد مقاومتی بسیار مهم دانست و گفت : مجموعه مدیریت استان برای رونق ؛ بخش اقتصاد مردمی تمام تلاش خود را به کار گرفته است . در این دیدار مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز با بیان اینکه تمام تلاش خود را در راستای ارتقای شأن و منزلت کارگر کرمانی به کار گرفته است از استاندار کرمان خواست تدوین سند توسعه اشتغال استان بر اساس افق سال 1404 با محوریت اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تدوین شود .

دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با شهردار کرمان
بنا به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مهندس علی اکبر سلطانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با مهندس سیف الهی شهردار دیدار وگفتگو کردند در این دیدار مهندس سلطانی نژاد گزارشی از فعالیتهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ارائه نمود، وی گقت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از ابتدای تاسیس تاکنون بیش از 160 هزار واحد مسکن روستایی بهسازی ونوسازی نموده است وهمچنین تاکنون 132هزا ر واحد مسکونی شهری وروستایی خسارت دیده ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل وزلزله بازسازی ومقاوم سازی نموده است. مهندس سیف الهی شهردارگفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جزء اولین نهادهای سازندگی و عمرانی است که با تفکر حضرت امام خمینی (ره) دو ماه پس از پیروزی انفلاب اسلامی تشکیل گردید بنیاد مسکن یکی از نهادهای انقلابی است که فعالیتهای زیادی درروستاهها انجام داده است. شهردار افزود جمعیت شهر نشینی در حال رسیدن به بالای 65 در صد است باید 35 در صد جمعیت روستا نشینی را حفظ کنیم در این دیدارمقرر شد برای حل بخشی از مشکل حاشیه نشینی شهر کرمان اقدامات مشترکی در خصوص تامین زمین صورت پذیرد.

مخالفت تمامی اعضاء شورای شهر با استعفای شهردار راور
راور خبرنگار- رحمانی: در حالیکه یک هفته از استعفای مهندس مالک اژدری شهردار سختکوش راور می گذرد منتخب اول مردم راور حسن توکلی در شورای شهر گفت: در حال حاضر تمامی اعضاء شورای شهر مخالف استعفای شهردار راور هستند اما مهندس مالک اژدری شهردار سختکوش و مورد اعتماد مردم راور همچنان مسر به رفتن می باشد و استعفای خود را پس نمی گیرد حسن توکلی گفت: از آنجا که در دوره های قبل قبول استعفای شهردار باعث سردرگمی و حیرانی مردم شده بود که مدتها شهر بدون شهردار یا چندین سرپرست تغییر کرده ما هرگز چنین ریسکی نخواهیم کرد و مردم عزیز راور را سردرگم رها نخواهیم نمود وی افزود: بزودی جلسه فوق العاده ای با حضور تمامی اعضاء شورای شهر راور در مورد دلایل استعفاء شهردار راور برگزار و تصمیم گیری خواهد شد شایان ذکر است در زمان تصدی شهردار سابق راور کارکنان شهرداری راور تا ۴ ماه حقوق شان پرداخت نمی شد این در حالی است که از زمان روی کار آمدن مهندس مالک اژدری شهردار راور حتی یک روز هم تأخیر در حقوق نداشتند.

اسماعیل شکوهی بخشدار هور شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری فاریاب مراسم تودیع و معارفه بخشدار هور فاریاب با حضور امام جمعه ، فرماندار و مسئولین شهرستان در مسجد روستای هور زنجیری برگزار گردید و اسماعیل شکوهی به عنوان بخشدار جدید منصوب شد بهرام امیری فرماندار شهرستان فاریاب طی سخنانی ضمن تبریک به اسماعیل شکوهی و تجلیل از تلاشهای ابوذر امیری گفت : همه ما باید همت کنیم با تعامل و همکاری و مساعدت همدیگر در بخش های مختلف باری از دوش مردم برداریم. اگر خدائی نا خواسته به جای مودت ، دوستی و همکاری ، اختلاف و کینه توزی را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم نه تنها کاری از پیش نخواهیم برد بلکه خودمان نیز در محضر خداوند متعال و مردم شرمنده خواهیم شد. حجت الاسلام رفیعی امام جمعه فاریاب نیزطی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات ابوذر امیری بخشدار سابق ، به اسماعیل شکوهی بخشدار جدید تبریک گفت و اظهار داشت : توفیق خدمت رسانی به مردم یکی ازالطاف الهی است که نصیب مسئولان می شود لذا ما وظیفه داریم برای شکر گذاری این توفیق وجلب رضایت خداوند متعال تمام توان خود را برای خدمتی صادقانه به مردم به کار گیریم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *