پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۱۲

2400 دانش آموز در طرح تابستانی نشاط معنوی کرمان حضور دارند
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: طرح تابستانی نشاط معنوی با حضور بیش از 2400 دانش آموز،در اماکن متبرکه استان کرمان برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان کرمان،حجت الاسلام سید رضا فاطمی با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی سازمان اوقاف کشور اظهار کرد: این طرح همزمان با ایام تعطیلات تابستان ویژه دانش آموزان در اماکن متبرکه در حال اجرا می باشد. وی افزود: این طرح درراستای اوقات فراغت دانش آموزان با استفاده از ظرفیت معنوی اماکن متبرکه در کلیه مقاطع تحصیلی برنامه ریزی شده است. فاطمی تصریح کرد :تا کنون 2427 دانش آموز جهت ثبت نام در کلاسهای این طرح اقدام کردند. وی افزود: کلاسهای این طرح با حضور 34 مبلغ اعزامی از قم و 42 مربی بومی استان در 41 پایگاه مستقر در امامزادگان استان برگزار و تا اواخر مردادماه ادامه خواخد داشت. معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان، برگزاری کلاسهای متنوع قرآنی و تفسیر ، احکام ، اعتقادی ، ورزشی ، اردویی همراه با برگزاری مسابقات و جوایز عالی و متنوع را از جمله برنامه ریزی های کلاسهای این طرح در ایام تابستان ذکر کرد.

فرماندارجیرفت:
دستگاه قضایی نقش تاثیرگذار درتوسعه و سرمایه گذاری دارد
فرماندار شهرستان جیرفت گفت: دستگاه قضایی با کمک نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی و با ایجاد امنیت، نقش تاثیرگذاری در توسعه و سرمایه گذاری دارد. احمد امینی روش با حضور اعضای شورای تامین شهرستان در دفتر رییس دادگستری ضمن تبریک هفته قوه قضائیه افزود: همدلی و تعامل بین دستگاه قضا و سایر دستگاه های دولتی موجب شده تا بستر مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شود. فرماندار جیرفت افزود: با وجود کمبودها و مشکلات موجود از جمله نیروی انسانی و تجهیزات در دستگاه های نظامی، انتظامی و قضایی اما این افراد با برخورداری از روحیه جهادی، امنیت را بر سطح شهرستان حاکم کرده اند. امینی روش تصریح کرد: امروز در سایه امنیتی که بر شهرستان حاکم است 100 تفاهمنامه سرمایه گذاری با بخش خصوصی در قالب طرح های مثلث توسعه اقتصادی منعقد شده است. وی با اشاره به گستردگی حوزه امنیت در جامعه افزود: دستگاه قضایی به تنهایی نمی تواند امنیت را برقرار کند و لازمه ایجاد امنیت پایدار، همکاری بین بخشی و مردم با دستگاه قضایی و متولیان امر است. فرماندار جیرفت تصریح کرد: دستگاه قضایی شهرستان با وجود قضات بومی که مشرف به مسایل منطقه هستند، آخرین پناهگاه مردم در برقراری عدالت است.

سرخک در جنوب کرمان کنترل شده است
معاون دانشگاه علوم پزشکی جنوب کرمان گفت: خوشبختانه هیچ موردی از بیماری سرخک در جنوب کرمان مشاهده نشده است و می‌توان به طور یقین گفت بیماری سرخک در جنوب استان کرمان کاملا کنترل شده است. اسدالله احمدی در جلسه شورای سلامت استان کرمان گفت: بیماری سرخک، یک بیماری بسیار مسری است، به طوری که کنترل آن دشوار است و بسیاری از استان‌های کشور درگیر این نوع بیماری هستند. وی با اشاره به این‌که شیوع بیماری سرخک در جنوب کرمان از افاغنه بوده است، اظهار کرد: جمعیتی از افاغنه ساکن در جیرفت مبتلا به بیماری سرخک شده بودند که متاسفانه به علت ترس از دستگیری به بیمارستان‌های دولتی مراجعه نمی‌کردند و در درمانگاه‌های خصوصی مورد معالجه قرار می‌گرفتند و از این رو به دانشگاه اطلاع‌رسانی نمی‌کردند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تاکید بر کنترل تردد افاغنه در جیرفت ادامه داد: خوشبختانه هیچ موردی از بیماری سرخک در جنوب کرمان مشاهده نشده است و می‌توان به طور یقین گفت بیماری سرخک در جنوب استان کرمان کاملا کنترل شده است.‌

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *