پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | وزیر دادگستری در سفر به سیرجان و بازدید از شركت معدني و صنعتي گل گهر : پروژه‌های گل گهر تمامی نیازهای اشتغال جوانان بومی سیرجان را برآورده می کند

وزیر دادگستری در سفر به سیرجان و بازدید از شرکت معدنی و صنعتی گل گهر : پروژه‌های گل گهر تمامی نیازهای اشتغال جوانان بومی سیرجان را برآورده می کند





۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۴۱

وزیر دادگستری در سفر به سیرجان و بازدید از شرکت معدنی و صنعتی گل گهر :
پروژه‌های گل گهر تمامی نیازهای اشتغال جوانان بومی سیرجان را برآورده می کند

وزیر دادگستری به نمایندگی از هیات دولت به سیرجان رفت.. حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی صبح سه شنبه پس از حضور در گلزار شهدای سیرجان و تجدید میثاق با آرمان های شهدا در مهدیه سیرجان در جمع مردم و مسوولان شهرستان سخن گفت. وی سپس به شرکت معدنی و صنعتی گل گهر رفت و از بخش های مختلف این مجتمع معدنی دیدن کرد و از نزدیک در جریان اخرین فعالیت های انجام شده و پروژه های در دست اقدام این شرکت قرار گرفت. پورمحمدی در جمع مردم سیرجان با تبریک اعیاد شعبانیه از لزوم وحدت و همدلی در جامعه گفت. وی با اشاره به امنیت و آرامش کشور گفت: این آسایش و امنیت مرهون خون سیدالشهدا است و ما هر چه داریم از امام حسین است. پورمحمدی در بخش دیگر سخنانش بر لزوم تلاش و کوشش مسوولان برای حل مشکل مردم تاکید کرد. وی همچنین به دستاوردهای دولت تدبیر و امید اشاره کرد. وزیر دادگستری گفت:علی رغم همه ی تنگناها ی مالی و کمبودها عملکرد دولت در همه ی بخش ها قابل تقدیر است ولی متاسفانه عده ی حقیقت را کتمان می کنند. نماینده ویژه رییس جمهور در سفر به سیرجان با اشاره به پروژه های در حال اجرا در استان گفت: در کرمان ۱۲ هزار میلیارد پروژه با همکاری بخش خصوصی در حال اجرا است و پروژه های گل گهر تمامی نیازهای اشتغال جوانان بومی این شهرستان را برآورده می کند. پورمحمدی مساله اقتصاد را از جمله مسائلی دانست که دشمن بر روی آن تمرکز کرده و به همین دلیل باید برنامه اقتصاد مقاومتی را با جدیت در کشور پیاده کرد.
وی تکریم بخش خصوصی را یکی از راهکارهای پویایی اقتصاد خواند و گفت: باید کارها را به مردم سپرد و تلاش ما هم حمایت نیروهای مردمی سرمایه گذار برای اجرای پروژه های مختلف است. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه سیرجان پس از خیر مقدم به نماینده دولت خواستار توجه به مشکلات شهرستان در بخش اشتغال و مسکن شد. وی از مسئولان شهرستان خواست که برای حل مشکلات مردم سفر هیات دولت به استان را مغتنم بشمارند و حداکثر استفاده از این حضور را داشته باشند.
در ادامه منصور مکی آبادی فرماندار ویژه سیرجان در سخنان خود با اشاره به مشکلات بیکاری و مسکن جوانان، آب شرب، تجهیز بیمارستان 220 تختخوابی و سایر مسایل مهم شهرستان گفت: خوشبختانه علی رغم تحریم های متعدد اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده است و امیدواریم با سفر وزیر دادگستری به سیرجان اقدامات بیشتری نیز کلید بخورد. وی با اشاره به طرح ابتکاری مثلث توسعه از سوی استاندار گفت: با اجرای شدن این طرح، سرمایه گذاری خوبی از سوی بخش خصوصی در زمینه های مختلف انجام شده است. وی ادامه داد: به شدت از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی استقبال کرده و مقدمات را برای شروع فعالیتهای آنان فراهم خواهیم کرد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *