پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | جشنواره فرهنگی و هنری

جشنواره فرهنگی و هنری





۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۲۶

جلسه دبیر جشنواره با مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان
این جلسه با حضور مدیران شهرک صنعتی من جمله مهندس غفاری مدیرعامل شهرک های صنعتی برگزار شد. در ابتدای این جلسه سلیمانی توضیحاتی در خصوص برنامه های اقتصادی جشنواره ارائه کرد و در ادامه این جلسه مهندس غفاری توضیحاتی در خصوص ظرفیت های شهرک های صنعتی داد. در این جلسه مقرر مدیریت شهرک های صنعتی پروژه های خود را در قالب ۱۴کار گروه فرصت های سرمایه گذاری اعلام کنند و متراژ غرفه خود را برای نمایشگاه بخش خصوصی اعلام نمایند.

جلسه مدیران صنعت ومعدن استان کرمان در خصوص جشنواره کرمان
این جلسه با حضور مهندس سلطان نژاد مدیر کل صنعت ومعدن، معاونین ایشان و یاسر سلیمان دبیر جشنواره برگزار شد. مصوب شد یک نمایشگاه ۲۰۰متری در جشنواره در خصوص معرفی ظرفیت های صنعت و معدن استان در نظر گرفته شود. مقرر شد تا تاریخ این سازمان طرح های خود را در خصوص کارگروه های ۱۴ گانه کمیته های فرصت های سرمایه گذاری ارائه کند.

جلسه دبیر جشنواره با نماینده و مسئولین شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه
این جلسه با حضور دکتر منظری توکلی نماینده بافت ،رابر و ارزوئیه و فرماندار بافت جناب آقای حمزه ای ، فرماندار ارزوئیه و مسئولین این سه شهرستان برگزار شد .در ابتدای این جلسه یاسر سلیمانی دبیر جشنواره توضیحاتی در خصوص برنامه های اجرای جشنواره داد و در ادامه جلسه منظری نماینده این سه شهرستان توضیحاتی در خصوص ظرفیت های این سه شهرستان داد و فرمانداران بافت و اورزئیه به تشریح برنامه های خود خصوص جشنواره استان کرمان پرداختند و تأکید کردند با تمام توان در جشنواره حضور پیدا خواهند کرد. مقرر شد به هر کدام از سه شهرستان یک غرفه ۲۰متری برای معرفی ظرفیت های مختلف شان در نظر گرفته شود و همچنین مقرر شد یک غرفه ۶۰متری برای معرفی توانمندی اقتصادی و صنعتی این سه شهرستان در نمایشگاه اقتصادی (طبقه اول برج میلاد)در نظر گرفته شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *