پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | هشدارهای آیت ا… جعفری برای انتخابات مجلس دهم: روشنگری برای پرهیز از افراطیون

هشدارهای آیت ا… جعفری برای انتخابات مجلس دهم: روشنگری برای پرهیز از افراطیون





۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۳۰

هشدارهای آیت ا… جعفری برای انتخابات مجلس دهم: روشنگری برای پرهیز از افراطیون

آیت ا… جعفری که پیش از این در صحبت هایی گفته بود به شدت طرفدار حسن روحانی است، حالا در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش کرمان از فعالیت افراطی ها انتقاد کرده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین وی در بخشی از سخنانش به انتخابات آتی مجلس اشاره کرد و گفت: چندی قبل فردی [از نزدیکان … ] پیش من آمد و به آقایان روحانی، لاریجانی، باهنر و هاشمی رفسنجانی با الفاظی مانند […] توهین کرد. وی افزود: به وی گفتم بر چه اساسی این مردان مسلمان را لعنت می کنی که وی گفت من اجازه گرفتم.
آیت ا… جعفری خواستار روشنگری مردم شد و گفت: اینها از عناصر افراطیِ افراطیِ افراطی هستند. نماینده ولی فقیه در کرمان به ماجرای ملاقات کوچک زاده هم اشاره کرد و گفت: وی با چند نماینده دیگر آمده بودند اینجا،وقتی اسم هاشمی را بردم کوچک زاده برآشفت و گفت هاشمی چنین است و چنان. جعفری افزود: من نمی گویم هاشمی معصوم است اما آنوقت که تو در شکم مادرت بودی او داشت شکنجه می‌شد. وی گفت: هاشمی از یاران با وفای امام است. او زندان ها رفته است. یک بار هاشمی به من گفت از سر شب تا صبح شکنجه شدم. امام جمعه کرمان گفت: ما در جامعه با افراطیون مواجه ایم. امام به مقام معظم رهبری و آقای هاشمی علاقه داشتند و ما باید مواظب باشیم که مجلسی که درآینده تشکیل می شود اسلامی باشد.
جعفری در این دیدار همچنین گفت: من اعلام کردم که هیچ مدیر، مسوول و مدرسی در حوزه های علمیه استان کرمان حق طرفداری از نامزد خاصی را در انتخابات پیش رو ندارد و سایر مسوولان نیز باید همینگونه باشند. گفتنی ست پیش از این هم امام جمعه کرمان از رفتار افراطیون انتقاد کرده بود امام نامی از کسی نیاورده بود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *