پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۲۶

واگذاری 11 شهرک توسط
شرکت شهرک های صنعتی
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان در راستای پیاده سازی قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره شهرکها و نواحی صنعتی، ازمجموع 42 شهرک و ناحیه صنعتی استان کرمان ، تعداد 11 شهرک و ناحیه صنعتی مشمول واگذاری گردیده که شهرک های صنعتی کرمان 1،کرمان 2، کرمان 3، بم، جیرفت، رفسنجان، سیرجان 1 به شرکت های خدماتی متشکل از مدیران واحدهای صنعتی تحویل داده شده است .همچنین 4 شهرک صنعتی شهربابک و نواحی صنعتی عنبرآباد،اختیارآباد،سعدی در دست اقدام و ثبت شرکت خدماتی جهت واگذاری می باشند .در این راستا در سه ماهه اول سال جاری، جلسات مجامع عمومی عادی شرکت خدماتی شهرک های صنعتی جیرفت 1، بم ، رفسنجان 1 و کرمان 3 با حضور سهامداران و نماینده شرکت شهرکهای صنعتی کرمان برگزار شد .در این جلسات انتخاب هیأت مدیره دوره جدید ، صورتهای مالی منتهی به اسفندماه 1393 و تعیین نرخ هزینه های مشترک با حضور اعضا مورد بررسی قرار گرفت.

صاعقه در عنبرآباد جان یک نفر
را گرفت
فرماندار عنبرآباد گفت: یک زن در این شهرستان بر اثر صاعقه جان خود را از دست داد. به گزارش ایرنا محمد حجتی افزود: این فرد از اهالی روستای امیرآباد نظریان از توابع بخش مرکزی عنبرآباد است که 35 سال سن داشت و هنگام رعد و برق بیرون از منزل گرفتار صاعقه شد و متاسفانه جان خود را از دست داد. وی بیان کرد: جز این حادثه دلخراش، بارندگی های پراکنده در شهرستان عنبرآباد خسارت دیگری به همراه نداشت. امیرآباد نظریان در فاصله 10 کیلومتری مرکز شهرستان واقع است.

نشانه ای از آنفلوانزای پرندگان در جنوب کرمان مشاهده نشد
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی جنوب استان کرمان با اشاره به شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در برخی کشورهای همسایه شرقی گفت: تاکنون نشانه و گزارشی از این بیماری در جنوب کرمان مشاهده نشده است. به گزارش ایرنا خوبیار مشایخی در کارگاه توجیهی و آموزشی مقابله با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پردندگان در این اداره کل افزود: در پی خبر شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشورهای همسایه، اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان در راستای آگاهی بخشی به مرغداران و مردم منطقه اقدام به برگزاری این دوره آموزشی کرد. وی خاطرنشان کرد: گزارشی از شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشورهای همسایه منتشر شده که زنگ خطری برای کشور و در پی آن منطقه جنوب کرمان است و مقابله با این بیماری همکاری و هماهنگی مسوولان منطقه را می طلبد. معاون سلامت دامپزشکی جنوب کرمان با بیان این که خوشبختانه گزارش و نشانه هایی از وقوع این بیماری در سطح منطقه دیده نشده است تصریح کرد: آگاهی بخشی و بالا بردن سطح آگاهی شهروندان و مردم از مهمترین راههای مقابله با این بیماری و کاهش اثرات آن است.

نجات چوپانان پس از ۳ روز
در بیابانهای بم
2 چوپان نوجوان که در بیابانهای بم گم شده بودند بعد از 3 روز نجات یافتند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بخشدار مرکزی بم گفت: این دو برادر ۱۶ و ۹ ساله برای چرای دامهای خانواده به بیابانهای بم رفته بودند اما راه را گم کرده و سرگردان شده بودند. رحیم نژاد افزود: این۲ برادر به علت نا آشنایی با منطقه از محل چرای دامها ۶۰ کیلومتر دور شده بودند که با همکاری مردم منطقه ، نیروهای هلال احمر،ماموران انتظامی پاسگاه خواجه عسکر و اعضای تیم اتومبیلرانی آفرود بم، پس از ۳ روز نجات یافتند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ،





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *