پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | نماینده ولی فقیه در کرمان خطاب به دکتر روحانی؛ مسئله آب استان کرمان را فراموش نکنید

نماینده ولی فقیه در کرمان خطاب به دکتر روحانی؛ مسئله آب استان کرمان را فراموش نکنید





۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۳:۴۲

نماینده ولی فقیه در کرمان خطاب به دکتر روحانی؛ مسئله آب استان کرمان را فراموش نکنید

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خطاب به رییس جمهور گفت: از دکتر روحانی، رییس جمهوری ایران می خواهیم که مسئله آب کرمان را فراموش نکنند و بر ادامه راه استاندار کرمان برای حل بحران آب استان کرمان حمایت کنند.
آیت الله «سید یحیی جعفری» دقایقی پیش و در جمع مردم کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع) این شهر گفت: ورود رییس جمهور و هیئت همراه ایشان را به کرمان خیرمقدم عرض می کنم و بدیهی است که کریمان به دیار کریمان می آیند.
وی خطاب به رییس جمهوری افزود: خواص و نخبگان کرمان توقعاتی دارند که انشاء الله تا حد امکان به این توقعات رسیدگی خواهد سد.
آیت الله جعفری با اشاره به سالروز ولادت امام حسین علیه السلام تصریح کرد: پاسداری از دین خدا با سخنرانی تنها نیست و اگر کسی بخواهد از دین خدا و مکتب حق و ارزش های عالیه قرآن کریم حمایت کند، باید در عمل پاسداری خودش و فداکاری و جانفشانی خود را نشان دهد، همانگونه که در دوران دفاع مقدس همه شما مردم و جوانان عزیزتان بزرگ ترین خطر را مملکت دفع کردید و امروز در کمال آرامش و استقلال به سر می بریم.
امام جمعه کرمان با اشاره به روایتی از امام حسین علیه السلام درباره قناعت تصریح کرد: قناعت به معنای مصرف نکردن نیست و این سخنان بارها از زبان بزرگان و به ویژه از سوی ریاست جمهوری و از همه بالاتر از سوی مقام معظم رهبری شنیده شده است.
وی بیان کرد: رمز تعالی و نیل به استقلال و سعادت در درست مصرف کردن است، اگر می خواهیم پاسدار خوبی برای اسلام و جامعه اسلامی باشیم، باید به این مسئله توجه کامل داشته باشیم.
آیت الله جعفری در ادامه به مسئله آب استان کرمان اشاره و تصریح کرد: از رییس جمهور به خاطر حل مسئله آب کرمان تشکر می کنم وتوصیه بنده این است که این مهم را فراموش نکرده و کار به آخر برسد و از معاونان رییس جمهور و مسوولان استان تشکر می کنم که توانسته اند بدون توجه به خط و جناح تلاش کنند تا کرمان را به این سطح برسانند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: از سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس تشکر می کنیم که تمام عمرش را در فداکاری و ایثار گذرانده اند.
وی با اشاره به شخصیت های بزرگ کشور از استان کرمان و تشکر از خدمات آنها افزود: ما از هر دولتی که براساس عقل، منطق، فکر و قوانین درست عمل کند، کاملا حمایت کرده و بعد از این نیز حمایت خواهیم کرد.
«علیرضا رزم حسینی» استاندار کرمان نیز در این دیدار اظهار کرد: امروز دیار کریمان مفتخر است که میزبان ریاست جمهوری هستند. استاندار کرمان گفت: بی شک سفر جنابعالی خیرات و برکات فراوانی برای استان کرمان خواهد داشت و جنابعالی که در دفاع مقس حضور داشته اید، دلاوری های رزمندگان لشکر 41 ثارالله را به خاطر دارید و ما یاد سردار سلیمانی را که افتخارات بسیاری در تاریخ سلحشوری کشور ثبت کرده، گرامی می داریم.
رزم حسینی از حضور مردم استان کرمان در استقبال از رییس جمهور قدردانی کرد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *