پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۲۳

مربی مس کرمان: در پلی‌آف فقط به هجمه و فشار باختیم
مربی تیم مس کرمان معتقد است که تیم مس در بازی‌های پلی‌اف برابر استقلال خوزستان فقط مغلوب هجمه و فشار وارد شده برروی این تیم شد و بازی برابر این تیم لیگ برتری در پلی‌اف در شرایط نابرابری انجام شد و استقلال سود این اتفاقات برای مس را برد. ولی میرزایی در رابطه با بازی پلی‌آف میگوید: این بازی مصداق کامل بی‌انصافی بود. اگر در همه‌جای دنیا بین تیم‌های لیگ برتر و لیگ یک بازی پلی‌آف برگزار می‌شود، دو تیم برای یارگیری و بازی شرایط برابری دارند اما شرایط بازی در لیگ یک و لیگ برتر ایران اصلا برابر نیست ضمن اینکه تیم حریف لیگ برتری چهار بازیکن خارجی داشت که تیم مس در لیگ یک از گرفتن بازیکن خارجی ممنوع بود. میرزایی باشگاه مس را یکی از مجهزترین و حرفه‌ای ترین باشگاه‌های ایران توصیف کرد و گفت امیدوارم خیلی زود این تیم به حق خود که حضور در لیگ برتر است دست یابد چراکه خیلی حیف است مس را در لیگ یک ببینیم.

لشکر کشی یانکی ها به تهران
آمریکا درهفته ششم لیگ جهانی دو بازی جمعه و شنبه آینده با ایران دارد. این تیم که سفرش را از هفته ششم شروع کرده، ساعت 1:30 دقیقه بامداد فردا با 25 نفر وارد تهران می شود. رکوردی که تا قبل از این حتی در تیم های کشتی این کشور سابقه نداشته است. تیم آمریکا برای جلوگیری از کمبود بازیکن در صورت بروز مصدومیت برای بازیکنان با 25 ازیکن به ایران می آیند.
فدراسیون والیبال ایران به تلافی استقبال خوب آمریکا در بازی رفت، از این تیم در بخش CIP پذیرایی می کنند. میثم جعفری مدیر تشریفات فدراسیون والیبال در این باره می گوید: برای اولین بار است که تیمی 25 نفره از آمریکا به ایران می آید. داگ بیل رئیس فدراسیون والیبال آمریکا هم تیمش را در سفر به تهران همراهی می کند. این تیم را در هتل المپیک اسکان می دهیم. تیم ملی والیبال آمریکا که حالا با 17 امتیاز صدرنشین گروه B است ،ساعت 4 بامداد یکشنبه هفته آینده با پرواز ایر فلوت به مسکو میرود.

سامی خدیرا: جدایی من بخاطر پول نبود
طی هفته گذشته، برخی خدیرا را متهم به کم کاری در فصل پیش و جدایی از رئال برای بستن قراردادی بهتر متهم کرده اند اما این هافبک ملی پوش آلمانی، همه این اتهامات را رد کرد و در مصاحبه با «Welt am Sonntag» گفت:»کسی نمی تواند مرا به این اتهام که به رئال برای دستیابی به پول بیشتر خیانت کردم متهم کند . کسی نمی تواند بگوید که برای رئال کم گذاشته ام.
رئال به من پیشنهاد تمدید قرارداد با حقوقی عالی داده بود و اگر در این تیم می ماندم، دریافتی سالیانه ام بیشتر بود ولی به مدیر برنامه هایم که خودش از هواداران سرسخت رئال است گفته بودم که قصد جدایی دارم.
این سال آخر واقعا برای من خسته کننده بود و از حضور در رئال خوشحال نبودم. با این حال باید بگویم که در مجموع، 5 سال فوق العاده عالی در رئال مادرید را پشت سر گذاشتم.

زیدان: آماده نبودم جانشین آنچلوتی شوم
آنچلوتی که در اولین فصل حضورش در رئال، با این تیم قهرمان کوپا دل ری و ‏چمپیونزلیگ شد، این فصل نتوانست با این تیم به جامی دست پیدا کند و از این باشگاه اخراج شد.‏ از زیدان به عنوان یکی از گزینه های جانشینی کارلتو نام برده می شد اما در نهایت رافا بنیتس روی ‏نیمکت رئال نشست. زیدان تایید کرد که دوست دارد روزی سرمربی رئال شود اما معتقد است اکنون زمان ‏مناسبی برای رسیدن به این هدف نبود. ‏ او به خبرنگاران گفت: زیدان، مربی رئال مادرید؛ به نظر خوب می آید. هرگز بحث جانشینی آنچلوتی ‏توسط من مطرح نبود. می خواستم با تیم دوم رئال ادامه بدهم زیرا هنوز کاملا آماده نیستم. ‏یک مربی هرگز کاملا آماده نیست. اگر بخواهیم صبر کنیم که همه چراغ ها سبز شود، هرگز چنین ‏فرصتی پیدا نمی کنیم؛ اما من آسوده خاطر هستم و راه خودم را می روم تا زمان مناسب را پیدا کنم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نگرانی‌های به‌جا مانده از «فوکوشیما»

سیزده سال پیش از فاجعهٔ انفجار نیروگاه اتمی، ژاپن فاضلاب آلوده به رادیواکتیو را به اقیانوس می‌ریزد

نگرانی‌های به‌جا مانده از «فوکوشیما»

مراقب رهاسازی ماهی قرمز و سبزه عید باشیم

مراقب رهاسازی ماهی قرمز و سبزه عید باشیم

تعهد کاهش ۵۰ درصدی میزان آلودگی در پارس جنوبی تا شهریور ۱۴۰۳

تعهد کاهش ۵۰ درصدی میزان آلودگی در پارس جنوبی تا شهریور ۱۴۰۳

هوای تهران در شرایط «قابل قبول»

هوای تهران در شرایط «قابل قبول»

آلودگی رودخانه ارس به زودی برطرف می‌شود

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تشکیل گارگروه مشترک ایران و ارمنستان مطرح کرد:

آلودگی رودخانه ارس به زودی برطرف می‌شود

تشکیل ۳ کارگروه مشترک با ارمنستان برای آلودگی رود ارس

رئیس سازمان محیط زیست خبر داد:

تشکیل ۳ کارگروه مشترک با ارمنستان برای آلودگی رود ارس

هوای تهران دوباره آلوده می‌شود

هوای تهران دوباره آلوده می‌شود

دادستانی به آلودگی‌های محیط‌زیستی کشورهای همسایه ورود کند

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به آلودگی رودخانه ارس

دادستانی به آلودگی‌های محیط‌زیستی کشورهای همسایه ورود کند

مرتب پایش می‌کنیم، جای نگرانی نیست

توضیحات سازمان انرژی اتمی درباره آلودگی رادیواکتیو رودخانه ارس

مرتب پایش می‌کنیم، جای نگرانی نیست

آیین‌نامه اجرایی اسقاط خودرو تصویب شد

تصمیمات محیط زیستی دولت برای تحقق هوای پاک:

آیین‌نامه اجرایی اسقاط خودرو تصویب شد

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *