پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اخبار آبفا

اخبار آبفا





۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۴۶

جمع آوری 100 فقره انشعاب غیرمجاز در شهر بم
طی ماه گذشته 100 فقره انشعاب غیر مجاز در شهر بم قطع و جمع آوری گردید. حسن چرخ انداز مدیر امور آب شهرستان بم گفت: با توجه به اینکه قطع انشعابات غیر مجاز تأثیر زیادی بر روند توزیع عادلانه آب در بین شهروندان و کاهش آب بدون درآمد ایفا می نماید ،عملیات شناسایی و قطع انشعابات آب غیر مجاز در شهر بم توسط واحد مشترکین امور آب صورت می گیرد. وی افزود: در همین راستا طی ماه گذشته 120 فقره انشعاب غیرمجاز در بم شناسایی شد که از این تعداد 20 فقره تبدیل به مجاز شد و 100 فقره نیز قطع و جمع آوری گردید.
چرخ انداز در پایان متذکر شد: امور آب و فاضلاب شهرستان بم در چارچوب وظایف قانونی و نظارت‌های مستمر خود اقدام به جمع‌آوری این‌گونه انشعابات در روزهای پیش رو خواهد کرد.

1164 فقره حوادث انشعابات و شبکه در رفسنجان برطرف شد
طی دو ماه نخست سال جاری ، 1164 فقره حوادث انشعابات و شبکه در شهرستان رفسنجان برطرف شد. عباس سالاری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب رفسنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه 1164 فقره حوادث شبکه و انشعابات در شهرستان رفسنجان برطرف شد. وی افزود: این تعداد حوادث شامل 681 مورد (حوادث انشعابات)، 132 مورد (حوادث شبکه اصلی) و 351 مورد (حوادث شبکه فرعی) می باشند. سالاری در ادامه بیان داشت: حوادث فوق در شهرهای انار (133 مورد)، بهرمان (104 مورد)، حسین آباد گلشن (111 مورد)، رفسنجان (685 مورد)، سرچشمه (46 مورد)، صفائیه (44 مورد) و کشکوئیه (41 مورد) رفع گردید.مدیرعامل آبفای رفسنجان در پایان گفت: طی همین مدت 2 فقره حوادث خطوط انتقال در حسین آباد گلشن و 1 فقره در کشکوئیه برطرف شد.

یک حلقه چاه در نودژ کهنوج وارد مدار بهره برداری شد
یک حلقه چاه با دبی 35 لیتر بر ثانیه در نودژ به بهره برداری رسید. اکبر مشایخی مدیر امور آب شهرستان کهنوج گفت: با توجه به کمبود آب در شهر نودژ ، به منظور کاستن از بحران آب و کم آبی در فصل تابستان، یک حلقه چاه به عمق 120 لیتر در شهر نودژ به بهره برداری رسید. وی افزود: دبی این چاه 35 لیتر بر ثانیه می باشد که با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی پس از حفر و تجهیز وارد مدار بهره برداری شد.

اجرای 150 متر خط انتقال آب در منطقه قریه العرب کرمان
به منظور وارد مدار شدن چاههای حفر شده در منطقه قریه العرب، طی یک روز 150 متر خط انتقال اجرا گردید. روح الله ابارقی مدیر شبکه توزیع آب شهر کرمان گفت: به منظور وارد مدار شدن چاههای حفر شده در منطقه قریه العرب،طی یک روز به طور همزمان بر روی خط انتقال 600، سه نقطه جهت نصب سه راهی برش داده شد و 150 متر خط انتقال چدن داکتیل اجرا گردید. وی همچنین افزود: توسط واحدت اتفاقات امور آب، در کوتاهترین زمان ممکن و طی چند ساعت 50 متر خط انتقال شریف آباد که دچار شکستگی شده بود ، همچنین 20 متر خط انتقال 400 قریه العرب بازسازی شد و خطوط مذکور وارد مدار شدند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *