پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۴۸

قول مساعد برای کمک به رانندگان تاکسی‌های دوگانه سوز
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: با توجه به نبود جایگاه عرضه گاز در جنوب کرمان و پیگیری هایی که با ستاد سوخت کشور صورت گرفته برای پرداخت هزینه نقدی به تاکسی های دوگانه سوز تا شهریور امسال قول مساعد داده شده است. به گزارش ایرنا جعفر سالاری نسب در آیین افتتاح جایگاه عرضه سوخت سیستانی در جیرفت که با حضور فرماندار انجام شد افزود: امیدواریم به این وعده عمل شود. وی با بیان این که مکاتباتی برای احداث جایگاه عرضه گاز در جنوب کرمان صورت گرفته است گفت: در صورت گازرسانی به این منطقه جانمایی برای احداث جایگاه های عرضه گاز در شهرستان های جیرفت، کهنوج و بم انجام شده است. وی تصریح کرد: برنامه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان در جنوب استان، تسهیل دسترسی مردم به سوخت است که این مساله در دستور کار قرار دارد. سالاری نسب گفت: در صورت تقاضا برای اخذ مجوز احداث مجتمع خدمات رفاهی در جنوب کرمان استقبال می کنیم. وی افزود: با تعداد مجوزی که صادر شده تا 2 سال آینده کمبودی در جایگاه سوخت جنوب کرمان نداریم و کسانی هم که متقاضی باشند محدودیتی برای دادن مجوز نداریم.

هلال احمر باید مردمی تر شود
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: باید به سمت مردمی تر شدن حرکت و از سرمایه بزرگ اعتماد مردم و اعتبار نشان هلال احمر صیانت کنیم. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان علی گنج کریمی در جلسه اعضای شورای اجرایی و روسای شعب جمعیت هلال احمر استان افزود: باید از همه سرمایه های مادی و معنوی صیانت کنیم. وی با اشاره به گستره فعالیت و نحوه تعامل مردم و خیرین با هلال احمر تصریح کرد: صیانت و التزام عملی به قانون دستورالعمل های اجرایی و موارد ابلاغی به صورت شرعی و قانونی لازم است. وی گفت: این نوع نگرش باید تبدیل به یک رویه ثابت، مستمر و پایدار شود تا مولفه های ارتقای جایگاه و شاخص های جمعیت به سطح مورد نظر برسد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: یکی از موارد مهمی که در سیاستگذاری جدید جمعیت مرکز بر آن تاکید می شود، ایجاد زمینه برای مردمی تر شدن هرچه بیشتر این نهاد است با این دیدگاه که چالش ها و مواردی که در جریان فعالیت دولت ها رخ می دهد، تاثیر قابل توجهی در فعالیتها و نحوه انجام وظایف این جمعیت نداشته باشد.

افزایش جایگاه های سوخت شهرستان جیرفت
رییس شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی جیرفت گفت: با افتتاح جایگاه سوخت سیستانی در جیرفت تعداد این جایگاه ها در شهرستان به 15 جایگاه افزایش یافت. به گزارش ایرنا احمد سالاری در آیین افتتاح جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده های سوختی سیستانی در جیرفت که با حضور فرماندار برگزار شد افزود: تعداد جایگاه های سوخت در شهرستان جیرفت و عنبرآباد 20 جایگاه می باشد که 15 جایگاه آن در شهرستان جیرفت فعالیت دارد. وی تصریح کرد: این جایگاه با شاخص های ممتاز در مرکز شهر احداث شده و با توجه به موقعیت مکانی خوب یکی از شلوغ ترین جایگاه های شهر محسوب خواهد شد.
وی گفت: جایگاه سیستانی با اعتبار 47 میلیارد ریال و اشتغالزایی 11 نفر راه اندازی شده و 135 هزار لیتر ظرفیت ذخیره سازی سوخت دارد. سالاری افزود: امسال 2 جایگاه دیگر که پیشرفت فیزیکی 80 درصدی دارند به بهره برداری خواهد رسید. به گفته وی روزانه در سطح شهرستان 350 هزار لیتر بنزین توزیع می شود. شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.

تشکیل کارگروه برای حفظ سهم استان کرمان از صندوق توسعه ملی
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: مجموع نقدینگی و سرمایه در گردش تعیین شده برای کل کشور از صندوق توسعه ملی در سال جاری یکهزار و 400 میلیارد تومان است که می طلبد کارگروهی در استان تشکیل شود تا براساس پیگیری های این کارگروه، سهم استان از دست نرود. به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان محمود سلطانی زاده در سومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان افزود: این کارگروه می تواند متشکل از استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، خانه صنعت و معدن و بانک ها باشد. وی اظهار کرد: رفع محدودیت ها در اختصاص زمین در شهرک های صنعتی استان کرمان با تکیه بر پشتوانه کارشناسی مناسبی که در سازمان های استان کرمان وجود دارد یکی از درخواست های حوزه صنعت استان به شمار می رود. وی با اشاره به اینکه آب مصرفی در بخش صنعت کمتر از یک درصد مجموع آب مصرفی در کشور است گفت: نرخ آب صنعتی از 12 ریال در هر مترمکعب به چهار هزار ریال افزایش یافته که مشکلات عدیده ای را برای کارخانه هایی که در دوران رکود اقتصادی هستند، ایجاد کرده است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر