پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | شهردار چرا استعفا کرد، چرا ماند؟! استعفای مشقی

شهردار چرا استعفا کرد، چرا ماند؟! استعفای مشقی





۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۲۳

شهردار چرا استعفا کرد، چرا ماند؟! استعفای مشقی

سیف الهی در گفت و گو با پیام ما: خیال کاندیداهای مجلس راحت من نمی‌آیم.
سیف الهی برای برداشتن قدم اول، استعفا و حضور احتمالی در انتخابات مجلس با مخالفت های بسیاری مواجه شد.
از ابتدای صبح دیروز و در اولین واکنش به استعفای شهردار، مویدی رییس شورای شهر گفت: که شورا موافق این استعفا نیست، خبرگزاری ایسنا از قول وی نوشت: که آقای سیف الهی سوگند خورده که برای انتخابات مجلس استعفا نداده است. در جلسه عصر روز گذشته استاندار در حالی که همراه با شهردار مستعفی در آیین افتتاح کمربند سبز شهر حضور یافته بود گفت: بعید می دانم استعفای آقای شهردار جدی باشد!
این اظهار نظرها در مرحله اول جدی بودن سیف الهی در استعفا و مقاصد بعدی وی را نشانه رفته بود و شاید هم سیگنالی بود برای این که شهردار بداند از کاندیداتوری او در چه حد استقبال می شود.
جلسه غیرعلنی فوق العاده شورای شهر از ساعت 30/8 دیشب برای بررسی این استعفا با حضور 14 نفر از اعضای شورای شهر تشکیل شد و تا ساعت 11 شب ادامه پیدا کرد، در پایان جلسه مشخص شد که تمامی اعضای شورای شهر با استعفای شهردار مخالفت کرده اند و البته شهردار نیز قبول کرده که بماند.
سیف الهی در حال خروج از جلسه به خبرنگار پیام ما که تنها خبرنگار حاضر در محل بود گفت: هنوز تا انتخابات مجلس زمان زیادی باقی مانده است و کار در شهرداری کرمان کمتر از حضور در مجلس نیست.
وی در پاسخ به خبرنگار پیام ما که اصرار داشت سیف الهی دلیل استعفای خود را بگویید، گفت: خیال کاندیداهای مجلس راحت من نمی آیم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *