پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اخبار آبفا

اخبار آبفا





۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۲۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد:

مدیریت مصرف اصلی ترین ماهیت تحقق اقتصاد مقاومتی 

سومین جلسه شورای معاونین در دفتر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با موضوع «تحقق اقتصاد مقاومتی در شرکت آبفای کرمان با اقدام و عمل» تشکیل شد.

در این جلسه محمد طاهری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن اشاره به نام گذاری سال جدید گفت: هدف گذاری های سال 95 در بخش های مختلف شرکت باید مبتنی بر دیدگاه های مقام معظم رهبری باشد. وی در ادامه با بیان این مطلب که مدیریت مصرف، اصلی ترین ماهیت اقتصاد مقاومتی در شرکت آب و فاضلاب استان کرمان است گفت: یکی از سیاستهای اصلی ما در تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده بهینه و مطلوب از داشته هایمان است و باید در این زمینه اقدامات لازم در جهت مدیریت مصرف انجام شود که یکی از این راهکارها شناسایی مشترکین پر مصرف می باشد.

مدیرعامل آبفای کرمان بیان داشت: کاهش هزینه های شرکت و عدم وابستگی به منابع دولتی باید با جدیت بیشتری مد نظر قرار گیرد و از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای پروژه ها استفاده شود. طاهری در ادامه به منظور حمایت از تولید داخلی و کاهش هزینه ها بر استفاده از تجهیزات داخلی در پروژه ها و عدم وابستگی به کالای خارجی تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از دیگر فعالیتهای مدون شده برای اجرا در راستای اقتصاد مقاومتی در این شرکت را افزایش بهره وری،توانمند سازی نیروی انسانی کارآمد و به کارگیری آنها در بخش های مختلف بر اساس تخصص عنوان نمود. وی در پایان اظهار امیدواری کرد :کلیه کارکنان شرکت آبفا در سراسر استان ، تمام تلاش خود را در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی به کار گیرند و شاهد خدمت رسانی مطلوبتر به شهروندان در سال جدید باشیم. شایان ذکر است در این جلسه هر یک از معاونین برنامه های حوزه فعالیت خود را در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی بیان نمودند.

 

قبل از فرار رسیدن تابستان، مشکل ذخیره آب ریگان 

برطرف می شود

مخزن 5000 مترمکعبی شهر ریگان قبل از فرا رسیدن فصل تابستان وارد مدار بهره برداری می شود.

خبرنگار آبفا کرمان- حسین چرخ انداز مدیر امور آب شهرستان بم گفت: عملیات ساخت مخزن 5000 مترمکعبی شهر ریگان که در خرداد ماه سال گذشته توسط شرکت آتیه کویر آغاز شده است، قبل از فرا رسیدن تابستان به پایان می رسد.  مدیر امور آبفا بم در ادامه بیان داشت:در حال حاضر شهر ریگان تنها یک مخزن ذخیره آب دارد و با مشکل ذخیره آب در تابستان مواجه هستیم و با بهره برداری از این مخزن، مشکل ذخیره آب این شهر حل می شود و در تابستان با کمبود آب مواجه نخواهیم بود. شهر ریگان با 4350 مشترک در 100 کیلومتری شهر بم قرار دارد.

 

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *