پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۲۱

برگزاری باشکوه جشن مبعث در بم

سکینه خدیش- خبرنگار پیام ما: به مناسبت مبعث پیامبر اکرم{ص} با حمایت شهرداری و شورای شهر بم پنج شنبه ساعت 20جشن باشکوهی در پارک 22 بهمن با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و اعضای شورای شهر ، ریاضی شهردار بم و همچنین مسئولین برگزار شد. هدف از برقراری این جشن ها در اعیاد گذشته و پیش رو تقویت هر چه بیشتر روحیه نشاط و شادابی در مردم شهرستان بم می باشد که حضور باشکوه مردم  در این جشن خود گواه این امر است و پاسخ مثبتی به حمایت از برگزاری این جشن ها  که تاکنون توسط شهرداری و شورای شهر بم برگزار شده است. با صحبت با تعدادی از مردم که در این جشن شرکت کرده بودند همگی اظهار خرسندی نسبت به برگزاری این جشن ها کرده و گفتند که توانسته اند با شرکت در این جشن برای چند ساعت فرزندانشان را از  فضاهای مجازی به یک فضای عمومی و باز آوردند. در پایان در این جشن لوح هایی به رسم یادبود توسط شهرداری و شورای شهر به کارمندان و کارگران شهرداری به مناسبت روز کارگر جهت تقدیر و تشکر به انان داده شد.

دعوت امام جمعه و استاندار کرمان برای استقبال
از رئیس جمهور
امام جمعه و استاندار کرمان در پیامی مشترک از عموم مردم استان برای استقبال پرشور و شایسته از رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید دعوت کردند. به گزارش خبرگزاری ایسنا در پیام آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی آمده است: عزت، صلابت و قدرت ایران و ایرانیان همان اصلی است که به برکت تلاش های خالصانه مسئولان و خدمتگزاران نظام و پشتیبانی های مردم به منصه ظهور رسیده و به الگویی برای سایر کشورهای آزادی خواه و ملت های آزاداندیش تبدیل شده است. این پیام می افزاید: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در تمامی صحنه های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی، حضوری پرشور داشته اند و به پشتوانه همین حضور است که مسئولان این نظام با پشتوانه محکم و لحن مقتدرانه خود از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حق مسلم مردم در عرصه های بین المللی دفاع کرده و می کنند. امام جمعه و استاندار کرمان ادامه دادند: از این رو به پاس قدرشناسی از خدمات و تلاش های دولت یازدهم و به منظور نشان دادن پشتوانه مردمی از حرکت های خردگرایانه و امید آفرین دولت تدبیر و امید، بسیار به جاست که در سفرهای استانی استقبالی پرشور و شایسته از هیات دولت انجام شود. این پیام می افزاید: از این رو که استان کرمان به عنوان بیست و هفتمین مقصد کاروان تدبیر و امید تعیین شده، مردم این دیار چهار فصل باید با تکیه بر روح مهمان نوازِی و قدرشناسی خود که شهره خاص و عام است، از هیات دولت و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی استقبالی گسترده داشته باشند. امام جمعه و استاندار کرمان اظهار کردند: در این مجال از تمامی مردم ولایت مدار و خونگرم استان کرمان برای استقبال گسترده از ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید دعوت می شود.
پر واضح است که حضور پرشور در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید، نشانی از مراتب تقدیر و تکریم مردم از دولت مردان دولت یازدهم و تلاش های آنها در عرصه داخلی و خارجی است.

بیانیه مشترک نمایندگان و منتخبان مردم کرمان در آستانه سفر رئیس جمهوری

مجمع نمایندگان دوره نهم و منتخبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کرمان به مناسبت سفر رئیس جمهوری به استان بیانیه مشترکی صادر کردند. به گزارش روابط عمومی مجمع نمایندگان استان کرمان در این بیانیه آمده است: استان کرمان طی روزهای آینده میزبان ریاست محترم جمهوری اسلامی جناب آقای دکتر روحانی و هیات محترم دولت خواهد بود. این بیانیه افزود: در شروع سالی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده، امید است فصل جدیدی در حرکت به سمت رشد و تعالی استان و فردایی بهتر باز شود و این سفر مایه خیر و برکت برای توسعه استان و رفع مشکلات و تنگناهای موجود شود. در ادامه این بیانیه آمده است: ما نمایندگان فعلی مجلس نهم و منتخبان مردم استان کرمان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از همه مردم میهمان نواز استان کرمان دعوت می کنیم با شرکت در مراسم استقبال و سخنرانی ریاست محترم جمهوری در مصلای کرمان سه شنبه این هفته میزبانی شایسته ای از دولت تدبیر و امید که با تمام توان سعی در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم دارد، بعمل آید.

 

 

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *