پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۵۷

آمادگی شهرستان کهنوج برای حضور در هفته فرهنگی کرمان
جلسه ای در فرمانداری کهنوج با حضور صمدانی فرماندار کهنوج، بخش داران شهرستان کهنوج، عطاپور شهردار کهنوج، مدیران ادارات ارشاد و میراث فرهنگی و ایزدی معاون برنامه ریزی اقتصادی فرمانداری برگزار شد. در ابتدای این جلسه یاسر سلیمانی دبیر جشنواره توضیحاتی در خصوص برنامه های اجرای جشنواره ارائه کرد. در ادامه جلسه فرماندار توضیحاتی در خصوص معرفی ظرفیت های شهرستان کهنوج داد و تأکید کرد در اولین فرصت ممکن جلسه ای با حضور تمامی مسئولین شهرستان کهنوج ، فاریاب و قلعه گنج برگزار کنند تا با مشورت همه مسئولین برای معرفی ظرفیت های مختلف شهرستان کهنوج تصمیم گیری شود و عنوان کرد: شهرستان کهنوج در قالب معرفی صنایع دستی ،عشایری و معرفی ظرفیت های اقتصادی برنامه های برای راه اندازی غرفه ها و نمایشگاه های خواهد داشت. شهردار کهنوج هم در این جلسه گفت: شهرداری کهنوج غرفه ای برای معرفی شهر کهنوج برنامه ریزی خواهد کرد.

راه اندازی دبیرخانه جشنواره در جنوب استان در فرمانداری جیرفت
جلسه ای در فرمانداری جیرفت با حضور یاسر سلیمانی دبیر جشنواره، امینی روش فرماندار جیرفت، فرماندار عنبر آباد، شهردار جیرفت، رئیس شورای شهر جیرفت، رئیس ارشاد جنوب، رئیس أتاق بازرگانی جنوب، معاون جهاد کشاورزی جنوب، رئیس میراث فرهنگی جنوب و معاون صنعت و معدن جنوب برگزار شد. در ابتدای جلسه سلیمانی دبیر جشنواره گزارشی از روند برنامه های جشنواره و جلساتی که با مدیران جنوب استان داشت ارائه کرد و در ادامه فرماندار جیرفت به ارائه توضیحاتی در خصوص اهمیت ظرفیت ها جنوب استان بخصوص شهرستان جیرفت پرداخت و از مدیران سازمان های جنوب استان خواست که به بهترین نحوه ممکن با دبیرخانه جشنواره همکاری کنند. در ادامه مدیران سازمان های مختلف جنوب استان به ارائه گزارش کارهای که در خصوص برنامه های جشنواره انجام داده اند پرداختند. در این جلسه مصوب گردید دبیرخانه جشنواره در جنوب استان در محل فرمانداری جیرفت راه اندازی بشود.

معرفی طرح های پارک علمی وفناوری کرمان در هفته فرهنگی کرمان
جلسه ای با حضور یاسر سلیمانی دبیر جشنواره، دکتر مظفری رئیس کمیته فرصت های سرمایه گذاری و دکتر قوام مدیر پارک علمی وفناوری استان کرمان برگزار شد. در ابتدای جلسه سلیمانی و مظفری به تشریح برنامه های جشنواره وکمیته فرصت های سرمایه گذاری پرداختند و در ادامه مدیران پارک به گزارش برنامه های خود برای جشنواره پرداختند. در این جلسه مقرر شد که مجموعه و شرکت های زیر مجموعه پارک علمی و فناوری با پنج غرفه به معرفی طرح های خود در جشنواره بپردازند و طرح های سرمایه گذاری خود را تحویل کمیته فرصت های سرمایه گذاری داده بدهند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *