پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | دومین همایش توسعه پایدار در صنعت معدنکاری

دومین همایش توسعه پایدار در صنعت معدنکاری





دومین همایش توسعه پایدار در صنعت معدنکاری

۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵

«دومین همایش توسعه پایدار در صنعت معدن‌کاری» با شعار «دریچه‌ای نو به مسئولیت اجتماعی شرکتی» از سوی روزنامه پیام ما و کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران با همراهی خانه معدن ایران، در ۱۰ و ۱۱ بهمن سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

معدن‌کاری به عنوان یکی از صنایع اصلی در سراسر جهان، از دیرباز با چالش‌های اجتماعی و محیط زیستی متعددی مواجه بوده است. اکنون بر کسی پوشیده نیست که صنعت معدنکاری به دلیل گستردگی حوزه فعالیت و اثرگذاری آن بر اقتصاد، محیط‌زیست و جوامع انسانی، باید بر مدار توسعه پایدار حرکت کند. چرا که کم‌‌توجهی به مبانی توسعه پایدار می تواند پایداری کسب و کار ها در بلند مدت را تهدید کند.

تجربه روزنامه پیام ما (رسانه توسعه پایدار ایران) و شرکت پایش معدن هوشمند از برگزاری نخستین همایش توسعه پایدار در معادن و صنایع معدنی در سال ۱۴۰۰، نشان داد که چنین رویدادی می‌تواند نگاه بسیاری از صاحب‌نظران و فعالان اقتصادی به مقوله معدن‌کاری مسئولانه را به خود جلب کند.

دومین دوره این رویداد قرار است با عنوان «دومین همایش توسعه پایدار در صنعت معدن‌کاری» با شعار «دریچه‌ای نو به مسئولیت اجتماعی شرکتی» از سوی روزنامه پیام ما و کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران با همراهی خانه معدن ایران، در ۱۰ و ۱۱ بهمن سال ۱۴۰۲ برگزار شود.

این رویداد که در روز اول به صورت حضوری ( لیست پنل‌های روز نخست ) و در سالن کنفرانس اتاق ایران و روز دوم به شیوه مجازی برگزار می‌شود، در پی ایجاد فرصتی برای گفت‌وگو، انتقال تجربه و تبادل اطلاعات میان بازیگران اصلی این صنعت اعم از دولت، بخش خصوصی و نهادهای مدنی است.

می‌کوشیم از رهگذر این رویداد زمینه‌های علمی و عملی رعایت استانداردهای محیط زیستی در صنعت معدنکاری، کاهش تعارض میان جوامع محلی و معدنکاری و توجه به اصول پایداری کسب و کار در این صنعت پیشران را فراهم کنیم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *