پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تحقیقات درباره محموله پنج تُنی زبانِ «گُراز» ادامه دارد

تحقیقات درباره محموله پنج تُنی زبانِ «گُراز» ادامه دارد





تحقیقات درباره محموله پنج تُنی زبانِ «گُراز» ادامه دارد

۶ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹

فرمانده انتظامی هرمزگان با تایید کشف یک محموله زبان حیوان وحشی (گراز) میزان تقریبی این محموله را پنج تُن اعلام و اضافه کرد: تحقیقات بر روی این پرونده خاص و مبدا آن ادامه دارد.

به گزارش پیام ما به نقل از ایرنا سردار علی اکبر جاویدان افزود: محموله کشف شده توسط ماموران انتظامی شهرستان میناب متعلق به یک حیوان وحشی است اما منشاء اصلی آن همچنان در حال بررسی است.

او اضافه کرد: در این پرونده دستگیری متهم نیز داشته‌ایم و نیروی انتظامی در تلاش است منشاء داخلی یا خارجی بودن آن را مشخص کند.

به گفته رییس پلیس هرمزگان با توجه به محل بارگیری این محموله پنج تنی (هشت هزار زبان گراز) که در چابهار بوده است، احتمال ورود آن از خارج کشور نیز در حال بررسی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان روز گذشته (پنجم دی ماه) ، خبر کشف این محموله را در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اعلام کرد.

به گفته حبیب مسیحی تازیانی : این محموله که زیرِ بار ماهی در یک خودروی یخچال‌دار جاسازی شده بود، از مسیر چابهار به سمت استان فارس بارگیری و در حال حرکت بود.

ابتدا اینکه چنین محموله‌ای توقیف شده باشد مورد ابهام برخی افراد در شبکه های اجتماعی قرار گرفت و می‌گفتند احتمالا این یک محمموله زبان گاو بوده است اما با پیگیری خبرنگار ایرنا در بندرعباس، صحت این موضوع مشخص شد.

 

کشف بی‌سابقه یک محموله بزرگ زبان گُراز در هرمزگان

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *