پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | «ناصرالدین شاه و ببری خان بدغذا» در سعدآباد

«ناصرالدین شاه و ببری خان بدغذا» در سعدآباد





«ناصرالدین شاه و ببری خان بدغذا» در سعدآباد

۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۶

نمایش «ناصرالدین شاه و ببری خان بدغذا» به نویسندگی و کارگردانی سجاد آقابابائی در مجموعه فرهنگی سعدآباد اجرا می‌شود. این نمایش به عنوان یک تئاتر موزه و با ترکیبی از برگزاری آیین باستانی تیرگان روی صحنه می‌رود.

به گزارش پیام ما به نقل از ایسنا، این نمایش کاری از «آزمایشگاه تماشاگران تئاتر نارنجی» است که با همکاری «مرکز هدفمند کودک سعدآباد» و با رویکرد آشنایی کودکان با مفهوم «چرا موزه؟» روز جمعه ۱۵ تیرماه ساعت ۱۱:۳۰ در موزه آشپزخانه و محیط طبیعت مجموعه سعدآباد اجرا می‌شود.

 

این اجرا الگو گرفته از شعار جهانی «ایکوم، آموزش و پژوهش» است که با الگوبرداری از شیوه‌های مدرن هنر اجرا برای کودکان به صورت محیطی، مشارکتی، حرکتی روی صحنه می‌رود.

 

در این نمایش گیلدا شیخ، نگین اصغرزاده، رضا بیانی، عاطفه مقیمی، فرشته شفیعی، فریا آریانژاد، شهره ثنایی، آذین باوری و کودکان هنرجو رها نبوی، رزا نبوی، نیروانا رفیعی، به ایفای نقش می‌پردازند.

 

هنگامه نیاورانی (مجری طرح)، گیلدا شیخ، نگین اصغرزاده، (طراح آکساسوار)، سجاد آقابابائی (طراح فضا)، فرشته شفیعی (طراح پوستر)، دل آوا صابر (طراح لباس)، دیگر عوامل این نمایش هستند.

 

گروه «آزمایشگاه تماشاگران تئاتر نارنجی» با تکنیک‌های هنر اجرا به دنبال علاقه‌مند کردن کودکان برای بازدید هدفمند و کاربردی از موزه‌هاست.

 

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۲۴۹۴۵۸۸ تماس بگیرند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر