پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | برای راه اندازی کلینیک زیبایی چه باید کرد؛ شرایط، مجوزها و تجهیزات

برای راه اندازی کلینیک زیبایی چه باید کرد؛ شرایط، مجوزها و تجهیزات





برای راه اندازی کلینیک زیبایی چه باید کرد؛ شرایط، مجوزها و تجهیزات

۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱

نیاز قابل توجه مردم به دریافت خدمات زیبایی، باعث شده تا بیش از 6200 مرکز زیبایی در سراسر ایران تاسیس شود. کلینیک‌های زیبایی، خدمات درمانی و مراقبتی مختلفی به بانوان و آقایان ارائه می‌دهند.  نیاز مداوم و دائم، در کنار ارائه خدمات مختلف در زمینه‌های پوست، مو، ناخن، ابرو و مژه، باعث شده تا این کلینیک‌ها ماهانه درآمد بسیار خوبی داشته باشند. اگر شما نیز قصد راه‌اندازی یک کلینیک زیبایی دارید، در این مقاله به سوال مهم و کلیدی برای زدن کلینیک زیبایی چه باید کرد، پاسخ خواهیم داد. با مطالعه این مقاله، شناخت بهتری از اقدامات لازم و مسیر پیش رو، کسب خواهید کرد.

انتخاب مکان مناسب و دریافت مشاوره؛ اولین گام برای راه اندازی کلینیک زیبایی

یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از تاسیس کلینیک زیبایی، دریافت مشاوره راه اندازی کلینیک زیبایی است. مشورت با مشاورین کسب‌وکار و صاحبان کلینیک‌های بزرگ و موفق، شما را به‌ بهترین شکل ممکن با موانع، چالش‌ها، فرصت‌ها و روش‌های بازاریابی و جذب مشتری آشنا خواهد کرد. همچنین، صاحبین کلینیک‌های زیبایی، شما را با بهترین مراکز فروش و بازه قیمت دستگاه لیزر موهای زائد، دستگاه‌های جوانسازی و سایر تجهیزات‌ موردنیاز کلینیک، آشنا خواهند کرد.

علاوه‌بر دریافت مشاوره، شما باید مکان مناسبی نیز برای کلینیک خود انتخاب کنید. در این زمان باید به دسترسی محل انتخابی به وسایل نقلیه عمومی، شرایط رفت‌وآمد و امنیت محله، دقت داشته باشید. در واقع باید در نظر داشته باشید که مشتریان بتوانند به‌راحتی با ماشین شخصی یا وسایل حمل‌و‌نقل عمومی به شما مراجعه کنند. پس تاثیر انتخاب مکان مناسب برای تاسیس کلینیک زیبایی را اصلا دست کم نگیرید.

برای راه اندازی کلینیک زیبایی چه باید کرد؟ دریافت مجوزهای لازم 

پس از آن‌که مکانی مناسب برای راه‌اندازی کلینیک خود انتخاب کردید و با مشورت نیز لاین‌های خدماتی‌تان مشخص شد، نوبت به دریافت مدارک و مجوز‌های موردنیاز می‌رسد. مدارک لازم برای دریافت مجوز کلینیک زیبایی، شامل موارد زیر می‌شود:

  • اصل و تصویر مصدق سند ملکی شش دانگ یا اجاره نامه محل مورد نظر
  • اصل و فتوکپی کارت ملی و شناسنامه موسسین
  • تصویر پروانه دائم و پروانه مطب معتبر شهر مورد نظر
  • اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • سه قطعه عکس 3 در 4
  • اصل گواهی عدم اعتیاد

در نظر داشته باشید که ارائه خدمات درمانی مانند تجویز دارو، تزریق ژل و بوتاکس، کاشت مو و لیزر پوست و مو، حتما باید مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت و دانشکده علوم پزشکی دریافت کرده و با پزشک متخصص همکاری کرد؛ درغیر‌این صورت، مرکز شما، مجوز ارائه این خدمات را دریافت نخواهد کرد.

خرید تجهیزات موردنیاز؛ مهم‌ترین گام برای تاسیس کلینیک زیبایی

پس از طی کردن مراحل لازم برای تاسیس کلینیک زیبایی، اکنون نوبت به خرید وسایل و تجهیزات موردنیاز رسیده است. ما در ادامه، برخی از مهم‌ترین تجهیزات لازم برای تاسیس کلینیک زیبایی را به شما معرفی خواهیم کرد:

دستگاه لیزر موهای زائد؛ از مهم‌ترین خدمات کلینیک‌های زیبایی

دستگاه لیزر از یک پرتو نور متمرکز و پر انرژی، برای از بین بردن فولیکول‌های مو زیر پوست استفاده می‌کند. بسیاری از افراد استفاده از دستگاه‌های لیزر موهای زائد را یک معجزه برای از بین بردن موی بدن می‌دانند. اثر بخشی و موثر بودن دستگاه های لیزر موی زائد، به از بین بردن فولیکول مو بستگی دارد. اگر پرتو نور متمرکز، فقط به فولیکول مو آسیب زده باشد، مو دوباره رشد خواهد کرد.

تنها راه از بین بردن دائمی فولیکول مو و به‌دست آوردن نتیجه مطلوب، شرکت در همه جلسات لیزر مو‌های زائد است. تعداد جلسات استفاده از دستگاه‌های لیزر بسته به حجم مو‌های زائد، سن و سطح هورمون شما دارد و حداقل 4 و حداکثر 12 جلسه خواهد بود. برای استعلام قیمت دستگاه لیزر دایود، الکساندرایت و سایر مدل‌های لیزر، به شما پیشنهاد می‌کنیم به‌طور مستقیم با واردکنندگان این دستگاه‌ها برای مثال مجموعه آفاطب، تماس بگیرید.

انواع دستگاه جوان‌سازی پوست؛ با هدف درمان و زیبایی

سریع‌ترین راه جوانسازی پوست امروزه با استفاده از انواع دستگاه‌های جوانسازی و زیبایی در دسترس همگان است. دستگاه‌های جوان‌سازی به دو دسته دستگاه لیزر جوانسازی پوست با هدف درمان و با هدف زیبایی، تقسیم می‌شود. در ادامه دستگاه‌های جوان‌سازی را نام خواهیم برد:

دستگاه‌های زیبایی با هدف درمان دستگاه‌های زیبایی با هدف زیبایی
دستگاه co2 فرکشنال مور اکسل و فایر اکسل (MORE-XEL و FIRE-XEL) دستگاه VIRTUE RF
دستگاه پلتفرم زئو (XEO) دستگاه AGNES
دستگاه لیزر اکسل وی (Excel v) دستگاه آر اف السیس
دستگاه لیزر کیوسوییچ LUCID QY و Q-PTP دستگاه هایفو دابلو گلد
دستگاه لیزر کیوسوییچ HS 290K دستگاه پلاسما فرکشنال

درمان‌هایی که با این دستگاه‌ها انجام می‌شود، برای پیشگیری از پیری، چین و چروک، لکه‌های پوستی، شلی و افتادگی پوست است.

دستگاه‌های لاغری؛ رسیدن به اندام ایده‌آل با کوتاه‌ترین زمان نقاهت ممکن

دستگاه‌ لاغری در انواع مختلف با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته برای هدف‌گیری و از بین بردن چربی‌های موضعی استفاده می‌شوند. با استفاده از این دستگاه‌های لاغری کانتورینگ بدن، چربی‌سوزی و عضله‌سازی بدون زمان نقاهت انجام خواهد شد. دستگاه‌های لاغری به انواع غیر تهاجمی و کم تهاجمی تقسیم می‌شوند. استفاده از این دستگاه‌ها دوره نقاهت بسیار کوتاه‌تری نسبت به انواع عمل‌های جراحی دارد و از همین رو، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

دستگاه مراقبت از پوست؛ راز داشتن پوستی زیبا و شاداب

دستگاه‌های مراقبت از پوست علاوه‌بر پاکسازی، جوش‌های سر سیاه را از بین برده و در نهایت باعث جوانسازی و شادابی پوست می‌شوند. البته در کلینیک‌های زیبایی، علاوه‎‌بر دستگاه، انواع روش‌های دیگری نیز برای مراقبت از پوست وجود دارد. استفاده از این روش‌ها، باعث افزایش کلاژن‌سازی پوست و در نتیجه شادابی و رفع جوش‌ها و آکنه‌های پوست می‌شود.

تجهیزات مدرن و باکیفیت؛ راز جلب رضایت و اعتماد مشتریان

در این مقاله، به سوال برای زدن کلینیک زیبایی چه باید کرد، پاسخ دادیم. گام اول انتخاب مکان مناسب برای کلینیک و مشورت با مشاورین کسب‌وکار و صاحبان کلینیک‌‌های موفق است. در ادامه باید برای دریافت مجوز‌های لازم، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به ارگان‌های مربوطه مراجعه کرد. در نظر داشته باشید که برای ارائه خدمات بوتاکس، تزریق ژل یا موارد مشابه، نیاز به پروانه پزشک متخصص است.

در نهایت نیز خرید تجهیزات مناسب، مهم‌ترین گام برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان است. پیشنهاد می‌کنیم برای استعلام قیمت انواع تجهیزات، با یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و واردکنندگان دستگاه‌های زیبایی در ایران یعنی مجموعه آفاطب، تماس بگیرید. شماره تماس مجموعه در وب‌سایت آن‌ها به آدرس (afateb.com) درج شده است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

مراقب سودجویان آزمون استخدامی باشید

وزارت آموزش و پرورش هشدار داد؛

مراقب سودجویان آزمون استخدامی باشید

سه مفقود سیل سوادکوه در بیمارستان بستری هستند

یک جسد در قائمشهر پیدا شد

سه مفقود سیل سوادکوه در بیمارستان بستری هستند

رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها/شدت بارش‌ها در استان‌های ساحلی

رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها/شدت بارش‌ها در استان‌های ساحلی

دست‌بافته‌های ارغوانی

قدمت «ارغوان‌بافی» با ترکه‌های درختان خودروی ارغوان در ایران به قرن‌ها پیش برمی‌گردد

دست‌بافته‌های ارغوانی

همسان‌سازی ناهمسان

برخی بازنشستگان یک میلیون تومان به عنوان مبلغ علی‌الحساب برای همسان‌سازی حقوق دریافت کردند

همسان‌سازی ناهمسان

دستگیری پس از حک‌کردن اسم روی دیوار یک خانه باستانی

دستگیری پس از حک‌کردن اسم روی دیوار یک خانه باستانی

پاسخ‌های محیط زیستی «قالیباف»

ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف به پرسش‌های «پیام ما» پاسخ داد

پاسخ‌های محیط زیستی «قالیباف»

بی اعتنایی تامین اجتماعی در پرداخت مطالبات داروخانه‌ها

رییس انجمن داروسازان ایران:

بی اعتنایی تامین اجتماعی در پرداخت مطالبات داروخانه‌ها

خانواده‌های معترض شکایت کنند

دریافت ۳ نوع وجه در مدارس غیر انتفاعی

خانواده‌های معترض شکایت کنند

نظافت، درخواست اول تهرانی‌ها از 137

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اعلام کرد:

نظافت، درخواست اول تهرانی‌ها از 137

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر