پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | چگونه قسطی خرید کنیم؟

چگونه قسطی خرید کنیم؟





چگونه قسطی خرید کنیم؟

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵

آیا شما هم جزء کسانی هستید که از خرید قسطی برای تهیه محصولات ضروری و مورد نیاز خود استفاده می‌کنید؟ اگر جزء این افراد نیستید بد نیست از این نوع خرید نیز استفاده کنید. خرید قسطی در بسیاری از کشورها حتی کشورهای پیشرفته رواج زیادی دارد. زیرا به خرید به موقع شما کمک زیادی می‌کند. اما خرید اقساطی در همه کشورها یکسان نیست.

حتی در کشور ما نیز انواع مختلفی از خرید قسطی وجود دارد. در واقع انواع مختلفی از خریدهای قسطی وجود دارد که هر کدام با شرایط خاصی اعطا می‌شوند. برخی از آنها دارای پیش‌پرداخت هستند، برخی اقساط کوتاه مدت و سنگین دارند و برخی نیز نیاز تنها با داشتن ضامن یا ضامن‌های معتبر اعطا می‌شوند. اما ما می‌خواهیم یک روش خرید قسطی را به شما معرفی کنیم که هیچ کدام از محدودیت‌های فوق را ندارد. این روش، خرید قسطی با دیجی‌پی است.

خرید قسطی با دیجی‌پی

دیجی‌پی، پلتفرمی مالی- پرداختی است که وام‌ یا اعتبار خود را در قالب مبالغ مختلف به متقاضیان ارائه می‌دهد. دریافت این وام برای همه افراد 18 تا 70 ساله امکان‌پذیر است و اگر سوابق مالی شما بدون مشکل باشد به راحتی می‌توانید آن را دریافت کنید. منظور از سوابق مالی بدن مشکل، عدم داشتن بدهی‌های بانکی یا چک برگشتی و عدم به عهده گرفتن ضمانت اشخاص بد حساب است. برای دریافت وام نیز قرار نیست کار خاصی انجام دهید. همه کارها و مراحل ثبت نام را می‌توانید به صورت کاملا آنلاین و در کسری از ثانیه انجام دهید. البته ثبت نام این وام به روش حضوری نیز برای کاربرانی که تمایل به ثبت نام اینترنتی ندارند، تعبیه شده است که شما با توجه به شرایط و ترجیحات شخصی، می‌توانید روش مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

چگونه ثبت نام کنیم؟

همانطور که گفتیم ثبت نام برای دریافت وام دیجی‌پی بسیار آسان است. اگر می‌خواهید ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهید می‌نتوانید از یکی از دو روش زیر استفاده کنید:

  • ثبت نام از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی
  • مراجعه به سامانه دیجی‌پی

ثبت نام از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی

اپلیکیشن دیجی‌پی را می‌توان بهترین ابزار مالی دیجی‌پی دانست. شما با این اپلیکیشن می‌توانید به تمام خدمات مالی دسترسی داشته باشید. برای استفاده از اپلیکیشن تنها کار مهمی که باید انجام دهید دانلود و ثبت نام است. برای ثبت نام کافیست اطلاعات درخواستی خود از جمله شماره موبایل و… را به درستی وارد کنید. بعد از آن باید وارد اپلیکیشن دیجی‌پی شوید و گزینه خرید اقساطی را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه وام‌های دیجی‌پی و مبالغ آن برای شما نمایش داده می‌شود.

مبلغ وام دیجی‌پی شامل وام‌های 10، 15، 20، 30، 40 و 50 میلیون تومانی است. با انتخاب هر یک از مبلغ فوق، تعداد اقساط و میزان هر قسط نیز مشخص می‌شود. البته دیجی‌پی برای راحتی پرداخت شما، چندین گزینه پرداختی را از نظر زمانی مشخص کرده است. بنابراین شما می‌توانید بر حسب شرایط خود، مدت زمان بازپرداخت (6، 9، 12 یا 18 ماهه) را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برخی از مبالغ ممکن است تنها یک یا دو گزینه بازپرداختی داشته باشند. در هر صورت با انتخاب مبلغ وام، در مراحل بعدی باید چک یا سفته الکترونیکی نیز ارائه دهید.

این چک یا سفته درواقع ضامن وام شما محسوب می‌شود. بعد از اتمام ثبت نام تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا کارشناسان دیجی‌پی، اطلاعات شما را بررسی کنند. در صورتی که مدارک و اطلاعات شما تائید شوند، وام به حساب شما اضافه می‌شود.

چگونه وام را خرج کنم؟

در واقع قرار نیست شما وام را به صورت نقدی برداشت و خرج کنید؛ زیرا این وام به صورت اعتبار است. یعنی تنها می‌توانید از طریق آن خرید کنید.

زمان بازپرداخت اقساط کی شروع می‌شود؟

بازپرداخت اقساط دقیقا یک ماه بعد از ارائه وام آغاز می‌شود. چه شما تمام وام را خرج کرده باشید چه بخشی از آن را باید اقساط خود را به موقع پرداخت نمایید.

ثبت نام از طریق سامانه دیجی‌پی

مراجعه به سامانه دیجی‌پی، دومین روش ثبت نام آنلاین یا اینترنتی است. تمام خدماتی که در اپلیکیشن دیجی‌پی وجود دارد، در سامانه دیجی‌پی نیز قابل مشاهده است. در روش ثبت نام با سامانه، باید آدرس سایت دیجی‌پی مراجعه کنید و با کلیک بر گزینه دریافت اعتبار یا خرید قسطی، مبلغ وام خود را مشخص کنید و همان مراحل ثبت نام از طریق اپلیکیشن را انجام دهید. در این روش نیز بعد از اتمام ثبت نام باید منتظر بمانید تا کارشناسان دیجی‌پی، اطلاعات و مدارک شما را بررسی کنند. نتیجه بررسی اطلاعات حداکثر دو روز طول می‌کشد.

ثبت نام از طریق مراجعه حضوری

اگر وارد سایت دیجی‌پی شوید متوجه خواهید شد که در این سایت، دو شعبه بانکی مشخص شده است. این شعب بانکی برای مراجعه و ثبت نام حضوری است. اگر در زمان ثبت نام آنلاین با مشکل مواجه شدید می‌توانید با مراجعه حضوری، مشکل خود را برطرف کنید. هر چند در روش‌های آنلاین نیز کارشناسان دیجی‌پی پاسخگوی تمام سوالات شما هستند.

با اعتبار دیجی‌پی چگونه و از کجا خرید کنم؟

بعد از انکه اعتبار دیجی‌پی به حساب شما اضافه شد می‌توانید خرید خود را آغاز کنید. برای خرید باید به سایت‌ها و فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی مراجعه کنید. در حال حاضر بیش از 20 سایت و فروشگاه با دیجی‌پی قرارداد همکاری امضا کرده‌اند. خدمات و محصولات این فروشگاه‌ها و سایت‌ها، شامل انواع محصولات و خدمات است. بنابراین با جرات می‌توانیم بگوییم که غیرممکن است به دنبال کالا یا محصول خاصی باشید؛ اما نتوانید آن را پیدا کنید. دیجی کالا، سفرمارکت، هماتیت گلد، جاباما، ایکس ویژن، موبایل 140، دیجی لند، تخفیفان، ایران تایمر، فراکو، کفش سعیدی و…. برخی از سایت‌ها و فروشگاه‌هایی هستند که با وام دیجی‌پی می‌توانید از آنها خرید کنید.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *