پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲ اسفند ۱۳۹۴، ۲۳:۲۰

تبدیل 154فقره انشعاب غیرمجاز در عنبرآباد به مجاز
علی مشایخی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان عنبرآباد از شناسایی و جمع آوری 298 فقره انشعاب غیرمجاز از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه در این شهرستان خبر داد. وی در ادامه افزود: از این تعداد 154 فقره تبدیل به مجاز و مابقی قطع و جمع آوری شد. وی هدف این مجموعه جلوگیری از آلودگی آب و هدر رفت آن و هم چنین توزیع عادلانه در بین مشترکین می باشد و با توجه به پیامدها و مشکلات انشعاب های غیر مجاز ، این امور در صدد است همه توان و تلاش خود را در راستای کشف و تبدیل نمودن انشعابات غیرمجاز به مجاز به کار گیرد. در همین راستا روند شناسایی و جمع آوری انشعاب های نامتعارف همچنان ادامه خواهد داشت و با برنامه ریزی های انجام شده و پی در پی در شناسایی و قطع این انشعاب ها اقدامات لازم را انجام می دهیم.

واگذاری بیش از 800 فقره انشعاب آب در استان کرمان
محمد طاهری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان کرمان اعلام کرد : در دی ماه به منظور ارائه خدمت به مشترکین جدید ،817 فقره انشعاب آب در استان کرمان به متقاضیان واگذار شد. انشعابات ذکر شده در شهرهای بافت ، بردسیر ، بم ، جیرفت ، اور ، فسنجان ، زرند ، سیرجان ، شهربابک ، عنبرآباد ، کرمان و کهنوج واگذار گردید. طاهری با اشاره به وضعیت محدود منابع آبی گفت: با تغییر برخی از روش های نادرست مصرف آب می توان نیازهای خود را بدون آنکه آب زیادی هدر رود برآورده کرد و به جای روش های استفاده حجمی آب از ابزار کاهنده مصرف استفاده کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در جشن دانش آموختگی دانشجویان این دانشگاه:
برای خود و دیگران
کارآفرینی کنید
570 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی، در 29 بهمن ماه با حضور در سالن فجر، دانش آموختگی خود را جشن گرفتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، ضمن حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه، روسای دانشکده ها، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی وخانواده های دانشجویان نیز حضور داشتند . دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه بر اساس مقطع تحصیلی لباس و فرم ویژه این مراسم را برتن کرده بودند و اعضای هیات علمی و هیات رئیسه دانشگاه نیز همراه با آنها لباس دانش آموختگی را که شاید سال ها پیش بر تن کرده بودند، بار دیگر این لباس ها را پوشیدند . در این جشن پروفسور ایرج شریفی به عنوان استاد ممتاز عرصه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان معرفی و از وی با اهدای لوح قدردانی شد . همچنین سوگند نامه پزشکی توسط دکتر تبریزچی عضو هیات علمی دانشگاه قرائت شد و دانشجویان فارغ التحصیل نیز با تکرار جملات عنوان شده در این سوگند نامه، قسم خوردند که خدمت رسانی در عرصه بهداشت و درمان را اولویت خود قرار دهند . دکتر علی اکبر حق دوست رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار داشت: باید نیکی کنیم و روشنایی بخش دیگران باشیم، به فرموده امام علی (ع) انسان متقی کسی است که کمترین توقع دارد و بیشترین نفع را به جامعه می رساند . وی به دانشجویان توصیه کرد که با اعتماد به نفس بالا سعی کنند برای خود و دیگران خلق ثروت و کارآفرینی کنند . معاون آموزشی دانشگاه هم در این مراسم گفت: تاکنون هر دانشکده بر اساس فراخور حال خود جشن دانش آموختگی را برگزار می کرد و با توجه به اینکه 130 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشگاه داریم، دانشجویان برای برگزاری جشن ها با مشکل مواجه بودند .

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر