پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مأموریت‌های نیروی انتظامی متنوع، متکثر و شبانه‌روزی است

مأموریت‌های نیروی انتظامی متنوع، متکثر و شبانه‌روزی است





۱۹ دی ۱۳۹۴، ۲۳:۱۴

مأموریت‌های نیروی انتظامی متنوع، متکثر و شبانه‌روزی است
فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: مأموریت‌های نیروی انتظامی در واقع متنوع، متکثر و شبانه‌روزی است و تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل را به خود اختصاص می‌دهد. سردار رضا بنی ‌اسدی در مراسم آغاز دوره بصیرت‌افزایی کارکنان ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: مأموریت‌های نیروی انتظامی در واقع متنوع، متکثر و شبانه‌روزی است و تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل را به خود اختصاص می‌دهد. وی افزود: همکاران ما قاعدتاً از منظر روحی، روانی و فیزیکی درگیر یکسری مسائل و مشکلات هستند و باید فرصتی را برای تقویت بنیه روحی و روانی‌ آنها و همچنین آگاهی از مسائل روز دنیا ایجاد کرد. بنی‌اسدی تصریح کرد: دوره‌های بصیرت‌افزایی ویژه کارکنان فرماندهی انتظامی استان از سال 82 آغاز شده و دوره‌های بصیرتی برای رده‌های مدیریتی و تخصصی استان در مرکز و قم برگزار می‌شود. وی عنوان کرد: دوره بصیرتی برای رؤسای کلانتری‌ها، مدیران میانی به منظور نزدیکی در حوزه عملیاتی آنها در مرکز استان با همکاری همکاران ما در ستاد برگزار می‌شود.

بنی ‌اسدی تصریح کرد: این دوره‌ها برای تقویت وضعیت دیدگاه بصیرتی در ابعاد مختلف محیطی، منطقه‌ای، جهانی و تقویت بنیه‌های ایدئولوژی‌ها است و اساتید مجربی از مرکز و استان دعوت کرده‌ایم و شرایط مطلوبی فراهم شده که مسائل را در حوزه‌های مختلف مطرح می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه این دوره کمتر از یک هفته است، عنوان کرد: دید و بازدید از مراکز تفریحی و زیارتی برای افرادی که در این دوره شرکت کرده‌اند گذاشته می‌شود تا به نوعی از جهت روحی و روانی به خودشان برسند.

وی در زمینه برگزاری دوره‌های بصیرتی و بازخورد آن در مأموریت‌های این نیرو گفت: از آنجا که مأموریت مهمی بر عهده داریم باید اهداف دشمن، استراتژیک و راهبردهای آنها در کنترل نقشه‌هایی که برای ما دارند را بشناسیم.

بنی ‌اسدی خاطرنشان کرد: اگر این دید بصیرتی نباشد ما غافلگیر می‌شویم و این یک فرصتی برای به‌روز شدن کارکنان نیروی انتظامی است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر