پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | ماجرای بازدید سرزده رهبری از بم دکتر مظفر اسكندري زاده

ماجرای بازدید سرزده رهبری از بم دکتر مظفر اسکندری زاده





۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۱۴

ماجرای بازدید سرزده
رهبری از بم
فاجعه و حادثه انقدر عظیم و بزرگ بود که جز بسیج همه امکانات کشور و تو بگو تمام دنیا راهى را براى تسکین الام مردم مظلوم بم نگذاشته بود. دولت ، استاندار، فرماندار داغدیده بسیجى بم و فرزند شهید، نماینده اول کرمان که تجارب ارزشمندى در حوادث و بخصوص زلزله داشت، فرمانده دلاور لشکر حماسه ساز ثارالله در سالهاى خون و اتش، همه سپاهیان و ارتشیان غیور و …. کارنامه اى درخشان از اوج همدلى و وحدت را در بم به نمایش گذاشتند و در راس همه هدایت و فرماندهى مستقیم کسى که اگر بگویم استان کرمان و منطقه جنوب و مردمش را بیش از همه مى شناسد و از ما کرمانى ها، کرمانى تر است سخنى به گزاف نگفته ام. خاطراتى تلخ و شیرین از دوران غربت و تبعید در ایرانشهر و جیرفت و حضورى کارساز و موثر در رفسنجان و کرمان قبل و بعد از انقلاب که اثراتش جاودانه است. اقا سید على اقا خامنه اى خطیب توانا و انقلابى دیروز و امروز و رهبر انقلاب.
صادقانه بگویم، من ازتعداد سفرهاى اقا به بم به جز سفرهاى رسمى اطلاع دقیقى ندارم ولى در طول عملیات امداد و نجات و بازسازى حداقل یکبار را مطمئنم که اقا با لباس مبدل و بدون تشریفات ویژه امنیتى و سوار بر وانتى معمولى انهم نه جلو بلکه در قسمت عقب وانت روباز به تمام نقاط شهر رفته و در گفتگویی رودرو با مردم داغدیده حتى نوع غذا و گرمى و سردى ان ، کیفیت و …. شخصا کنترل و برکار دولتى ها و نظامیان و امدادگران دلسوزى که همه توان و امکانات خود را به صحنه اورده بودند نظارت و نقاط ضعف را تذکر داده اند.
اى کاش همه دولت مردان و مسئولین کشور و دوستداران اقا، تذکرات و راه و روش ایشان را بدور از منافع جناحى و گروهى مد نظر قرار مى دادند و به ان عمل مى کردند.
اى کاش…..

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ،





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *