پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تامین سوخت ۱۲۵۰ فروند هواپیمای مسافری در هرمزگان

تامین سوخت ۱۲۵۰ فروند هواپیمای مسافری در هرمزگان





۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۵۸

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان با اشاره به افزایش چشمگیر ورود مهمانان نوروزی به کیش و مشکل در بخش‌های مختلف از جمله سوخت، گفت: این شرکت در ایام تعطیلات نوروز (از ۲۵ اسفند تا ۱۸ فروردین) سوخت بیش از یکهزار و ۲۵۰ فروند هواپیمای مسافری به این جزیره را تامین کرد.
فضل‌الله اکبری در خصوص حمل و تامین به موقع سوخت به جزیره کیش و تخصیص و تحویل سوخت به هموطنان و مصرف کنندگان افزود: در مدت تعطیلات نوروزی (۲۵ اسفند تا پایان روز جاری) همچنین حمل و تحویل یک میلیون لیتر سوخت نفتگاز برای مصرف نیروگاه جنوب (ماهتاب) کیش، تامین سوخت نیروگاهی شرکت آب و برق کیش و همزمان تخصیص و تحویل سوخت به سایر مصرف کنندگان اعم از هتل ها و مراکز پذیرایی، نانوایی‌ها، صنایع و پروژه‌های عمرانی که در ایام عید فعال بودند، به صورت پی‌درپی و بی‌وقفه توسط کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان صورت گرفت. او بیان داشت: در سال جاری به علت افزایش چشمگیر ورود مهمانان نوروزی به جزیره کیش، خدمات رسانی در خیلی از بخش‌های خدماتی از جمله تامین آب آشامیدنی، اسکان مسافران و بخش فاضلاب و غیره با مشکل مواجه شد و این در حالی بود که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان تامین سوخت کیشوندان و مسافران از طریق مجاری عرضه سوخت، تخصیص و تامین سوخت بخش تفریحات دریایی و کلوپ های تفریحی را در دستور کار ویژه قرار داد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان اظهارداشت: در این راستا مصرف سوخت در استان در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در همه بخش‌های مصرفی با افزایش ۳۰ درصدی و بیشتر مواجه بوده است.
به گزارش ایرنا، طبق اعلام اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، سه میلیون و ۴۳۶ هزار و ۸۵۳ نفر گردشگر از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین سال جاری وارد این استان شدند.
مجموع تردد خودرو به جزایر ۵۸۶ هزار و ۳۰۴ خودرو و مجموع تردد مسافر به جزایر ۲ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۸۸ نفر است.
جمع اقامت در هرمزگان به جز مناطق آزاد کیش و قشم ۳ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۲۱۴ نفر بوده و جمع اقامت در استان هرمزگان با مناطق آزاد کیش و قشم ۷ میلیون ۱۳۴ هزار و ۹۶۳ نفر است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *