پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | جشنواره فرهنگی و هنری

جشنواره فرهنگی و هنری





۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۱۵

جلسه دبیر جشنواره با مدیران شهرستان انار
در جلسه با حضور فرماندار ،معاون سیاسی فرماندار، مسئولین شهرستان ویاسر سلیمانی دبیر جشنواره برگزار شد. در این جلسه فرماندار و مسئولین شهرستان به تشریح ظرفیت های شهرستان پرداختند و در ادامه سلیمانی توضیحاتی در خصوص برنامه های جشنواره داد و در این جلسه مصوب شد تعدادی غرفه در خصوص معرفی ظرفیت های صنایع دستی بخصوص فرش اختصاص داده شود و یک غرفه در خصوص معرفی شهرستان انار و مقرر شد تا هفته آینده فرمانداری اعلام کند چه تعداد غرفه در خصوص نمایشگاه بخش خصوصی احتیاج دارد.

جلسه مدیران ارشاد شمال استان در خصوص جشنواره استان کرمان
این جلسه با حضور یاسر سلیمانی دبیر جشنوار و آقای فلاح مدیر کل ارشاد و مسئولین اداره ارشاد برگزار شد. برنامه اداره کل ارشاد در خصوص جشنواره مورد بررسی قرار گرفته و همچین مقرر شد جلسه ای دو روز آینده برای جمع بندی نهای برگزار شود.

جلسه دبیر جشنواره با مدیران گردشگری میراث فرهنگی
این جلسه با حضور آقای جهانشاهی معاون گردشگری میراث فرهنگی استان ،یاسر سلیمانی دبیر جشنواره ،سید محی الدین طیبی دبیر کار گروه تمدن هلیل ، محسن اسدی دبیر کار گروه گردشگری و آقای افضلی کارشناس ارشد گردشگری برگزار شد. مقرر شد که یک نمایشگاه ۴۰۰متری برای معرفی ظرفیت های گردشگری در نظر گرفته شود و همچنین در این جلسه کنداکتور برنامه شب گردشگری و تاریخی هم جمع بندی و نهای شد

جلسه مدیران ارشاد شمال استان در خصوص جشنواره استان کرمان
در جلسه ای که با حضور یاسر سلیمانی دبیر جشنوار و فلاح مدیر کل ارشاد و مسئولین اداره ارشاد برگزار شد برنامه اداره کل ارشاد در خصوص جشنواره مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه سلیمانی با مدیران گردشگری میراث فرهنگی
این جلسه با حضور جهانشاهی معاون گردشگری میراث فرهنگی استان ،یاسر سلیمانی دبیر جشنواره ،سید محی الدین طیبی دبیر کار گروه تمدن هلیل ، محسن اسدی دبیر کار گروه گردشگری و آقای افضلی کارشناس ارشد گردشگری برگزار شد. مقرر شد که یک نمایشگاه ۴۰۰متری برای معرفی ظرفیت های گردشگری در نظر گرفته شود و همچنین در این جلسه کنداکتور برنامه شب گردشگری و تاریخی هم جمع بندی و نهایی شد.

جلسه ستاد اجرای جشنواره با فرماندار و مسئولین شهرستان بم
این جلسه با حضور یاسر سلیمانی دبیر جشنواره، دکتر رحیم نژاد دبیر کار گروه تمدن هلیل ،سید محی الدین طیبی مشاور حقوقی کلان شهرهای کل کشور ، مهندس أشک فرماندار شهرستان بم و مسئولین شهرستان برگزار شد. در ابتدای جلسه دبیر جشنواره توضیحاتی در خصوص برنامه های جشنواره داد و رحیم نژاد هم برنامه سمینار بم ،زلزله و میراث جهانی را تشریح کرد و در ادامه فرماندار گزارشی در خصوص برنامه های انجام شده برای جشنواره را ارائه کرد و تأکید کرد که مسئولین این شهرستان با تمام توان برای معرفی ظرفیت های شرق استان بخصوص بم تلاش خواهند کرد و در آخر جلسه غرفه ها و نمایشگاه های شرق استان بخصوص شهرستان بم مشخص شد.

جلسه دبیر جشنواره با فرماندار و مدیران شهرستان رفسنجان
این جلسه با حضور فرماندار محترم رفسنجان آقای ملانوری و مدیران مدیران شهرستان برگزار شد. در ابتدای جلسه فرماندار به بررسی کارهای که ادارات مختلف بخصوص فرمانداری برای آماده سازی برنامه های خود در خصوص جشنواره کرمان انجام داده اند پرداخت. و در ادامه آقای یاسر سلیمانی دبیر جشنواره گزارشی از آخرین تحولات و برنامه های جشنواره ارائه کرد و همچنین مقرر شد یک غرفه ۳۰متری در خصوص معرفی ظرفیت ها و توانمندی های این شهرستان تعلق بگیرد و یک غرفه ۳۰متری هم برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری این شهرستان اختصاص پیدا کند و در آخر جلسه مقرر شد که أدارت مختلف شهرستان تا آخر هفته طرح های مختلف را در قالب کارگروه های ۱۴ فرصت های سرمایه گذاری به دبیر خانه جشنواره ارائه بکنند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *