پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | دادستانی به آلودگی‌های محیط‌زیستی کشورهای همسایه ورود کند

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به آلودگی رودخانه ارس

دادستانی به آلودگی‌های محیط‌زیستی کشورهای همسایه ورود کند





دادستانی به آلودگی‌های محیط‌زیستی کشورهای همسایه ورود کند

۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با دادستان‌کل کشور با اشاره به آلودگی‌های محیط‌زیستی کشورهای همسایه گفت: در بعد آلودگی رودخانه ارس، گردوغبار و استفاده بی‌رویه از آب‌شیرین‌کن‌ها توسط کشورهای حاشیه خلیج فارس، سازمان حفاظت محیط زیست ورود کرده است و از شما تقاضا دارم که دادستانی نیز در سطح بین‌المللی به این مسائل ورود کند.

به گزارش پیام ما به نقل از تسنیم علی سلاجقه؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد؛ دادستان‌کل کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست علی سلاجقه؛ معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: ما به‌دست خودمان این آسیب به طبیعت را ایجاد کردیم و خداوند متعال برای اینکه آثار کارمان را به ما گوشزد کند، شرایط رو به افول امروز محیط زیست جهان را به ما نشان داد. او ادامه داد: امروز مطالبه مردم درخصوص محیط زیست بسیار بالاست و مردم محیط زیست سالم را از ما طلب می‌کنند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به آلودگی‌های محیط‌زیستی که توسط کشورهای همسایه ایجاد می‌شود، گفت: در بعد آلودگی رودخانه ارس، گردوغبار و استفاده بی‌رویه از آب‌شیرین‌کن‌ها توسط کشورهای حاشیه خلیج فارس، سازمان حفاظت محیط زیست ورود کرده است و از شما تقاضا دارم که دادستانی نیز در سطح بین‌المللی به این مسائل ورود کند.

ردیابی مسمومیت «ارس»

معاون رییس جمهور تأکید کرد: ما در بدترین شرایط اقلیمی، اقتصادی و سیاسی دنیا مدیریت محیط زیست کشور را به‌عهده گرفته اما در همین حال مدیریت را به‌خوبی انجام داده‌ایم. سلاجقه خاطرنشان کرد: امیدوارم نشست امروز کمک کند تا گره‌های ذهنی مدیران ما در بخش حقوقی رفع شود و تعامل دو دستگاه‌ بیشتر از قبل اتفاق بیفتد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *