پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | جایزه ۴۰۰ میلیونی «جلال» را چه کسی برد؟

جایزه ۴۰۰ میلیونی «جلال» را چه کسی برد؟





جایزه ۴۰۰ میلیونی  «جلال» را چه کسی برد؟

۶ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۰۲

برگزیدگان و شایستگان تقدیر جایزه «جلال ‌آل‌احمد» معرفی شدند.

به گزارش پیام ما مراسم پایانی شانزدهمین دوره جایزه ادبی «جلال ‌آل‌احمد»، شامگاه چهارشنبه، ششم دی در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم برگزیدگان و شایستگان ۴ بخش تقدیر به شرح زیر اعلام شدند:

 

در بخش مستندنگاری محمد رحمانی برای نگارش «من اعتراف می‌کنم: زندگی و زمانه وحید افراخته، عضو مرکزی سازمان مجاهدین خلق» برگزیده شناخته شد و جایزه ۴۰۰ میلیون تومانی را به خانه برد.

محمد حکم‌آبادی برای نوشتن «عملیات احیا: روایت صعود یک مجموعه دانش‌بنیان به قله دانش و فناوری الکتروموتور» شایسته تقدیر و برنده جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی شد.

«از قبل یکشنبه می‌شود» نوشته علی شاهمرادی هم شایسته تجلیل و برنده ۵۰ میلیون تومان شد.

 

در بخش ویراستاری (از بخش‌های جنبی جایزه جلال) سپیده شاهی برای ویراستاری «روزهای پیام‌بری؛ روایتی از زندگی غلامحسین حدادزادگان، پیام‌رسان و راننده پیکر شهدا» تجلیل و برنده ۳۰ میلیون تومان شد.

 

در بخش ویژه آرمان فلسطین  «صور» نوشته حسینعلی جعفری و «متاستاز اسرائیل» نوشته کوروش علیخانی به عنوان منتخب شناخته شدند و ۳۰‌ میلیون تومان به آن‌ها اهدا شد.

 

در بخش نقد ادبیات هیات داوران  اثری را برگزیده ندانست و صغری صالحی برای نگارش «آخرالزمان در رمان‌های آپوکالیپتیک» به عنوان شایسته تقدیر شناخته و برنده مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان شد.

 

در بخش داستان بلند و رمان، کتاب‌های «بیروط» نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه از نشر صاد و «غمسوزی» نوشته اعظم عظیمی از نشر شهرستان برگزیده مشترک انتخاب و جایزه ۲۰۰ میلیونی را کسب کردند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

افشین نادری

تبریک فراوان به علی شاهمرادی به دلیل دغدغه فراوان و نثر زیبا و تخیل شگرفشان . ایشان از امیدهای اینده ی ادبیات داستانی متعهد هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *