اعلام رضایت وزارت آموزش و پرورش نسبت به شکایت از رسانه‌ها





اعلام رضایت وزارت آموزش و پرورش نسبت به شکایت از رسانه‌ها

۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱

وزیر آموزش و پرورش طی نامه‌ای به معاون امورحقوقی و مجلس دستور داد تا اعلام رضایت و گذشت وزارت آموزش و پرورش از شکایت‌ها یا پیگیردهای قانونی نسبت به رسانه ها انجام گیرد.

به گزارش پیام ما به نقل از ایلنا، در متن نامه علیرضا کاظمی آمده است: «در راستای سیاست‌های ارزشمند دولت وفاق ملی مبنی بر ضرورت تعامل سازنده و موثر با رسانه‌ها و بهره گیری از ظرفیت تبیینی و نظارتی اصحاب رسانه، چنانچه در حوزه وزارت آموزش و پرورش شکایت یا پیگرد قانونی نسبت به رسانه‌ها و خبرگزاری‌های داخلی وجود دارد، اعم از آنکه در مرحله رسیدگی قرار داشته یا منجر به صدور رای شده باشد، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مستند، اعلام رضایت و گذشت شود.»

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *