عکس موج‌سوار برزیلی چگونه ثبت شد؟

عکس موج‌سوار برزیلی چگونه ثبت شد؟

۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۹

«گابریل مدینا» موج‌سوار برزیلی، سوژۀ یکی از خاطره‌انگیزترین عکس‌هایی است که تاکنون در المپیک پاریس ثبت شده است؛ عکسی که آن‌قدر خوب به نظر می‌رسد که گویی واقعیت ندارد.

به گزارش پیام ما به نقل از ایسنا، این عکس توسط عکاس خبرگزاری فرانسه ژروم برویه گرفته شده است و موج‌سوار برزیلی را در حالی نشان می‌دهد که روی هوا دست خود را به علامت پیروزی به سمت آسمان نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این ورزشکار روی زمین ایستاده است، طناب پایش به طرز مشکوکی افقی و تخته‌اش کاملا در شرایطی مشابه ورزشکار است.

به گزارش گاردین، ژروم برویه درباره ثبت این عکس گفت: «شرایط عالی و امواج بلندتر از آنچه انتظار داشتیم، بود. موج‌سوار برزیلی پشت امواج بود و نمی‌توانسم او را ببینم، سپس او ظاهر شد و من چهار عکس گرفتم که یکی از آنها این عکس بود. گرفتن عکس سخت نبود. بیشتر در مورد پیش‌بینی لحظه و جایی بود که گابریل مدینا از پشت موج ظاهر شد.»

او این عکس را در حالی که سوار بر قایق نزدیکی بود گرفت و این تصویر سورئال را با چنان دقتی ثبت کرد که در ابتدا برخی به فتوشاپ یا هوش مصنوعی مشکوک شدند. عکاس البته از تجربه خود نیز استفاده کرده و می‌دانست که گابریل مدینا اغلب این حرکت را در پایان کارش انجام می‌دهد.

با ارسال خودکار تصاویر از دوربین به ویراستاران، واکنش‌ها به این عکس خیلی زود آغاز شد و برویه اعتراف می‌کند که از این موضوع کمی شوکه شده است: «داشتم گوشی خود را در استراحت شش دقیقه‌ای بعد از عکاسی چک می‌کردم و نوتیفیکیشن‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشتم و متوجه شدم اتفاقی در حال روی دادن است و شبکه «ESPN» نیز عکس را به اشتراک گذاشت. عکس خوبی است و افراد زیادی آن را دوست دارند. این فقط یک عکس از موج‌سواری نیست، بنابراین توجه افراد بیشتری را به خود جلب می‌کند.»

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر