پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مشارکت ۵۰ درصدی خیران در مقاوم سازی مدارس

۳۳ هزار کلاس درس احداث و مقاوم سازی شد

مشارکت ۵۰ درصدی خیران در مقاوم سازی مدارس





مشارکت ۵۰ درصدی خیران در مقاوم سازی مدارس

۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۲

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه ۶ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۳ از محل مولدسازی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی اختصاص یافته است گفت: ۳۳ هزار کلاس درس احداث و مقاوم سازی شده و مشارکت خیران ۵۰ درصد بوده است.

به گزارش پیام ما به نقل از ایسنا، حمیدرضا خان محمدی در نشستی با موضوع همایش ملی خیرین مدرسه ساز که با شعار «خیرین مدرسه ساز پیشران قوی» برگزار می‌شود، با بیان اینکه در ۲۶امین جشنواره برای رسیدن به عدد ۲۰ هزار میلیارد تومان تعهدات خیران تلاش می‌کنیم، گفت: از خیران خارج از کشور هم کمک گرفتیم و جشنواره‌ای با حضور خیران ۲۳ کشور در استان فارس برگزار شد.

خان‌محمدی به مشکل کمبود مدرسه در حاشیه شهرهای بزرگ اشاره کرد و گفت: خیران دیگر در مناطق کم تراکم مدرسه نمی‌سازند و به سمت مناطق پر تراکم هدایت شده‌اند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه هفتم توسعه اگر پروژه آموزشی نیمه تمام باشد و خیری آن را تکمیل کند، اعتباری که هزینه کرده است برای او تحت عنوان مالیات در نظر گرفته می‌شود افزود: امیدواریم سازمان امور مالیاتی سریعتر آیین نامه را تکمیل تا سریعتر شرکت‌ها برای تکمیل ۸ هزار پروژه نیمه تمام آموزشی وارد شود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر