پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان استخدامی آموزش و پرورش

آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان استخدامی آموزش و پرورش





آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان استخدامی آموزش و پرورش

۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۳

فرآیند گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (مشاغل دبیری) از تاریخ روزسه‌شنبه۲۹خرداد تا ۲تیر ۱۴۰۳ آغاز شد.

به گزارش پیام ما به نقل از ایرنا، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام ارزشیابی کشور روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد. این آزمون ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ است. نتایج اولیه متقاضیان این رشته‌های شغلی روز شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.
لذا متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مزبور، در صورتی که براساس نتیجه کارنامه آزمون، جزء معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، موظف‌اند برای اقدامات بعدی، از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۹، با مراجعه به درگاهmy.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرآیند مذکور و تکمیل اطلاعات کاربر ‌برگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام کنند.
عدم مراجعه به سامانه در مهلت تعیین شده برای تکمیل “برگ‌های خوداظهاری”، به منزله انصراف از استخدام در آموزش وپرورش تلقی خواهد شد.
فرآیند ارزیابی تکمیلی طبق زمان‌بندی اعلام شده در سامانه گزینش و استخدام (کارا) صورت خواهد گرفت. هر یک از داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت موظف‌اند، ضمن مطالعه مفاد این اطلاعیه شرایط، ضوابط و اقدامات اعلام شده در آن را رعایت و اقدام کنند.
داوطلب باید از تاریخ ۲۹ خرداد حداکثر تا تاریخ ۲تیر با مراجعه به درگاهmy.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل کار برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام نماید. برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.
با توجه به این‌که سنجش و ارزیابی تکمیلی در حوزه‌های ارزیابی به صورت گروهی انجام می‌گیرد، عدم مراجعه داوطلب در روز، ساعت و تاریخ تعیین شده، به منزله انصراف تلقی خواهد شد. ساعت مراجعه در حوزه‌های سنجش و ارزیابی تکمیلی نوبت صبح ۶:۳۰ و در نوبت بعدازظهر ساعت ۱۳:۰۰ است.
داوطلب مکلف است بعد از انجام مرحله اول، برای انجام فرآیند گزینش، مطابق زمان تعیین شده توسط هسته گزینش استان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به محل تعیین شده، مراجعه کند.
با توجه به مفاد دفترچه آزمون، عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر برای فرایند ارزیابی تکمیلی و زمان تعیین شده برای حضور داوطلب برای هر یک از مراحل فوق‌الذکر، به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش تلقی خواهد شد.
نکته: داوطلبان معرفی شده به مرحله ارزیابی که متقاضی استفاده از سهمیه بومی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت هستند؛ برای تأیید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی، لازم است فرم استشهاد محلی (مندرج در ذیل این اطلاعیه) را تکمیل و پس از تأیید مراجع مربوطه در سامانه بارگذاری کرده و اصل فرم را در زمان مراجعه به مرحله ارزیابی تحویل دهند.
تذکر: با توجه به بندهای (۶، ۷، و ۱۲) صفحات ۴۷ و ۴۸ بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مزبور، چنانچه داوطلب اطلاعات خلاف واقع برای بومی‌پذیری و سایر موارد مندرج در این بندها ارائه کند، پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر