پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | ورود تجهیزات پزشکی ایران به بازارهای آفریقا

ورود تجهیزات پزشکی ایران به بازارهای آفریقا





ورود تجهیزات پزشکی ایران به بازارهای آفریقا

۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۰

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از صادرات تعدادی تجهیزات پزشکی به کنیا و فرصتی که برای ثبت محصولات در دیگر کشورهای آفریقایی فراهم می‌کند خبر داد.

به گزارش پیام ما به نقل از ایرنا، «علیرضا عسکری» ضمن اشاره به مطابق بودن محصولات تولیدی شرکت تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر با دستورالعمل‌های بهداشت و سلامت و استانداردهای موجود در کشور کنیا، گفت: این اقلام سبدی از تجهیزات پزشکی تولیدی سها مانند انواع فیلتر تالاسمی، سرسوزن دندانپزشکی، سرنگ انسولین، آنژیوکت، ست دیالیز، محفظه بی کربنات، سرنگ و سرسوزن است که در سیستم بهداشت و درمان کنیا ثبت و استفاده می‌شود.

عسکری افزود: اگر محصولات ایرانی را در یک کشور آفریقایی ثبت کنیم، مسیر برای ثبت محصولات در دیگر کشورهای آفریقایی نیز هموارتر و ساده‌تر می‌شود و زمینه صادرات به ۶ کشور دیگر در این حوزه نیز فراهم خواهد شد.

براساس این گزارش، کنیا توسعه‌یافته‌ترین اقتصاد و مرکز اقتصادی، تجاری، مالی و لجستیکی منطقه شرق آفریقا است و این موفقیت نشان از توانمندی‌های فنی و کیفیت بالای محصولات تولیدی شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران بر اساس استانداردهای بین المللی دارد.

افزایش سطح آگاهی بهداشتی مردم، توسعه شبکه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی و توجه دولت به بهبود نظام سلامت از جمله فرصت‌های مهمی‌ بود که شرایط را برای ورود به بازار کنیا فراهم کرد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر